27 Aralık 2010 Pazartesi

SGK eleman ilani verdi

Sosyal Güvenlik Kurumu iş ilanı, iki ayrı sınavla toplam 100 personel alacak.
Sosyal Güvenlik Kurumu sınavla toplam 60 müfettiş yardımcısı alacak.

Sosyal Güvenlik Kurumunun Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yer alan ilanına göre hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadî ve idarî bilimler fakültelerinden ya da bunlara denkliği yükseköğretim kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olan 50, eczacılık fakültesinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olan 5, endüstri mühendisliği, yazılım mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik ve elektronik mühendisliği, bilgisayar mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim
Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olan 5 olmak üzere toplam 60 müfettiş yardımcısı alınacak.

Sınav, 12-13 Mart 2011 tarihlerinde Ankara'da Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığında yapılacak.

SINAVLA 40 SOSYAL GÜVENLİK UZMAN YARDIMCISI ALINACAK

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı ayrıca, sosyal güvenlik uzmanı olarak yetiştirilmek üzere sınavla merkez teşkilatına toplam 40 sosyal güvenlik uzman yardımcısı alacak.

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığının alıma ilişkin duyurusu, 25 Aralık Cumartesi günkü Resmi Gazetede yayımlandı.,

Duyuruya göre hukuk fakültesi mezunlarından 15, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakültesi mezunlarından 15, yazılım mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik ve elektronik mühendisliği, bilgisayar mühendisliği mezunlarından 10 olmak üzere toplam 40 sosyal güvenlik uzman yardımcısı alınacak.

Sınav Ankara'da yapılacak olup, tarihi ve sınava girmeye hak kazanan adayların listesi www.sgk.gov.tr adresinde ilan edilecek.

Bu ilan iş ilanları sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder