22 Eylül 2008 Pazartesi

Turkcell online iş başvurusu

 Üç büyük gsm operatörünün aralarındaki rekabet gerçektende çok kızgın devam ederken Turkcell'de kalite için çalışanların çok önemli olduğu ve buna dikkat etmek gerektiği insan kaynakları tarafından kabul edilmekte. çalışanlarının eğitimli ve işini bilen kişiler olması her şirket gibi turkcell'inde dikkat ettiği bir gerçek. sizde turkcell çatısı altında çalışmalk istiyorsanız buradaki bağlantıdan online olarak iş başvurusunda bulunabilir yada açık pozisyonlara gözatabilirsiniz.

2 yorum:

  1. ben gülşah 18 yaşındayım.aydında oturuyorum sizinle calışmak istiyorum.05366211269

    YanıtlaSil
  2. slm ben müge kıran 19.07.1988 doğumluyum trabzonun beşikdüzü ilçesinde oturmaktayım bir çok işlerle uğraştım ama sizinle çalışmak istiyorum bana ulaşmak isterseniz 05446171212 den ulaşabilirsiniz tekrardan iyi günler

    YanıtlaSil