13 Aralık 2009 Pazar

Ziraat bankası 2.500 kişi alacak


Ziraat Bankası, 1.296 şubesi ve 21.296 personeli ile hizmet veriyor. 2009 yılında servis görevlisi, uzman yardımcısı ve müfettiş yardımcısı unvanları başta olmak üzere toplam 1.408 personel alımı gerçekleştiren banka, içinde bulunduğumuz Aralık ayı içerisinde 1.100 yeni personeli daha bünyesine katacak ve böylece 2009 yılı için hedefledikleri 2.500 kişilik istihdam sayısına ulaşmış olacak.
Ziraat bankası iş başvurusu kariyer için tıkla
Ziraat Bankası, 2010 yılı içinde ise açılacak yeni şubeleri de göz önüne alındığında 2.500 kişilik daha personel alımı yapmayı planlıyor.

İşe alım süreci; Banka, yeni alımlarda üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren bölümlerinden mezun, yüksek rekabet ortamında çalışabilecek, gelişime ve değişime açık, teknolojiyi
iyi kullanabilen, ayrıca aranılan pozisyona göre İngilizce veya diğer bir yabancı dil bilgisine sahip adayları tercih edecek.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

34 yorum:

  1. selam ben azat dinç istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum anadolu ünüversitesi açık ögretim fakültesi iktisat bolümü 1. sınıf ögrencisiyim sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım
    tel:05366104521
    e mail:Dinc_azat47@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben gökhan aşık istanbulda ikametgah etmekteyim ticaret meslek lissi muhasebe bölümünden mezunum 23 yaşındayım sizlerle çalışmayı çok isterim ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben gökhan aşık istanbulda ikametgah etmekteyim ticaret meslek lisesi muhasebe bölümünden mezunum 23 yaşındayım sizlerle çalışmaktan mutluluk duyarım ilgilenirseniz sevinirim
    tel:05419762249

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben gökhan aşık istanbulda ikametgah etmekteyim ticaret meslek lisesi muhasebe bölümünden mezunum 23 yaşındayım sizlerle çalışmaktan mutluluk duyarım ilgilenirseniz sevinirim
    tel:05419762249

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben şenol samsun 01.05.1982 doğumlu 77 kilo 1.77 boy silahlı özel güvenlik sertifikam var 4 yıllık tecrübem var sizinle isçalışmak terim tel;05444699413e-mail senolkaramara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. mrb.izmirden neslihan.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.1980 doğumluyum.bilgisayar sertifikam mevcut.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben İzmirden Hasan lise mezunuyum aöf muhasebe bölümünde okuyorum 1986 doğumluyum, 4 yıllık muhasebe bürosu deneyimim olmuştur ve bilgisayar kullanmayı iyi derecede biliyorum Güvenlik kimik kartım mevcuttur,askerliğimi tamamladım.. Sizinle çalışmakdan memnuniyet duyarım...

    mail adresim : dream_ache@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba adanadan ayşe ticaret meslek lisesi bilgisayrlı muhasebe mezunuyum a.ö.işletme okuyorum bilgisayr proğramlarını iyi derecede biliyorum birçok proğramlardada sertifikam var.b sınıf ehliyetm var. sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  10. GÜRAY TURAN
    Tel: 0506 861 0373 0545 376 7787
    Adres:
    SAKARYA/ADAPAZARI


    Doğum Tarihi : 10.11.1984
    Doğum Yeri : SAKARYA
    Uyruğu : T.C.
    Medeni Hali : Bekar
    Ehliyet: B sınıfı
    Boy :1.72
    Kilo :70
    Eğitim Durumu : lise(1999-2003)

    ADAPAZARI ATATÜRK DÜZLİSESİ
    FEN BÖLÜMÜ




    Yabancı Diller : İngilizce
    (Az derecede)

    Deneyimler :

    BEYAZ GÜVENLİK KURUMUNDAN BAŞARIYLA SİLAHLI GÜVENLİK KARTI ALMIŞ BULUNMAKTAYIM...
    SİLAHLI GÜVENLİK KARTIMLA İŞ ARAMAKTAYIM...

    Bilgisayar Bilgisi : Word – Excel (İyi Seviyede)

    İlgilenilen Alanlar :yüzme,Bilgisayar, Sinema, Müzik, Geziler,Araba kullanmak...vb

    DİĞER: ALKOL,SİGARA.VB.KÖTÜ ALIŞKANLIKLARIM YOKTUR

    BİLGİLERİMİ DİKKATE ALMANIZI RİCA EDERİM...
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Ben Antalyadan Besim Erdoğan;
    25.11.1984 Alanya doğumluyum.
    AÖF İşletme mezunuyum.bilgisayar ve ingilizce biliyorum.
    Ziraat Bankası gibi kariyeri ve geleceği olan büyük bir kurumda çalışmak istiyorum. saygılarımla.
    05367441399

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben canan altındiş 1989 izmir doğumluyum izmirde ikamet ediyorum.dokuzeylül üniversitesi çocuk gelişimi mezunuyum.azimli ve disiplinli bir şekilde sizinle çalışmak issterim.ilgilerinize teşekkürederim...ecraknann__200107@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben canan altındiş 1989 izmir doğumluyum.izmirde ikamet ediyorum.dokuzeylül üniversitesi çocuk gelişimi mezunuyum.disiplinli azimli bir şekilde sizinle çalışmak isterim.ilgilerinize çok teşekkürederim...ecraknann__200107@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. ben ahmet izmirden 26 yaşındayım 1.82 boy 71 kg silahlı güvenlik kartım var 5 yıllık deneyim sahibiyim sizinle çalışmak isitiyorum saygılarımla 0536 286 37 34 0232 261 76 59

    YanıtlaSil
  15. istanbuldan ömer türüdü üsküdarda ikamet etmekteyim 23.06.1988 dogumluyum aslen orduluyum 2009 mayıs ayında askerligimi şırnakta terhisle sonuçlandırdım b sınıfı ehliyetim var şöför olarak bünyenizde genç birisi olarak calışmak istsyorum
    0531 645 99 94

    YanıtlaSil
  16. adım zeliha yılmaz 14.02.1989 doğumluyum.BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE PROGRAMCILIĞI mezunuyum ve anadolu lisesi mezunuyum bu yüzden iyi derecede ingilizcem var.programlama dillerine ve veri tabanına hakimim.son derece presentabl ve bakımlı biriyim. size kesinlikle yararlı olacağıma inanıyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. zeliha_yilmaz89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. ziraat bankası genel müdürüne sesleniyorum mecburi çalıştırmakla yükümlü olduğunuz eski hükümlü ve özürlüler kadrosunu neden ciddiye almıyorsunuz ben eski hükümlüyüm ve mümkünse bana da bir iş imkanı sunmanızı talep ediyorum 05072724049

    YanıtlaSil
  18. slm ben zülküf aksakal ERZURUM 1984 doğumlu lise mezunu askerliğini tamamlamış ve SİLAHLI GÜVENLİK sertifikasına sahibim her konuda güvenilir işini en iyi şekilde yapmaya çalışan ve güvenlik olarak en liyakatli şekilde görev yapmak istiyorum uygun görüldüğünde bana ulaşılacak irtibat tel ve msn den cvp bekl bu fırsatı ve imkanı tanıyanlara teş. ediyorum
    cep.542.401.54.74
    msn:zulkufaksakal25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. slm ben zülküf aksakal ERZURUM 1984 doğumlu lise mezunu askerliğini tamamlamış ve SİLAHLI GÜVENLİK sertifikasına sahibim BANKALARDA VE DİĞER CİDDİ KURUMLARDA her konuda güvenilir işini en iyi şekilde yapmaya çalışan ve güvenlik olarak en liyakatli şekilde görev yapmak istiyorum uygun görüldüğünde bana ulaşılacak irtibat tel ve msn den cvp bekl bu fırsatı ve imkanı tanıyanlara teş. ediyorum
    cep.542.401.54.74
    msn:zulkufaksakal25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Eskişehirde bulunuyorum.Matematik Bölüm mezunuyum.Bilgiyar kullanıyorum.28 yaşındayım.
    Mailim:semraburkay@mynet.com
    Adım ve Soyadım:Sibel Şahin
    Tel:05056873610
    Sizlerle çalışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. CV

    CÜNEYT KARAMAN

    ADR: YAVUZ SELİM MAHALLESİ 0429 SOK.
    NO: 20 KOCAELİ / GEBZE
    TEL: 0 262 742 10 14
    0544 364 06 93
    kcuneyt933@mynet.com
    kcuneyt933@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER:
    BABA ADI : MEHMET
    DOĞUM YERİ : ORDU
    DOĞUM YILI : 25-12-1986
    MEDENİ HALI : EVLİ
    T.C. NO : 37550014690
    ASKERLİK : 18.02.2009’DA TAMAMLANDI
    KPSS SINAV : KPSSP93 PUAN MEVCUTTUR

    EĞİTİM
    YÜKSEK ÖĞRENİM KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ GEBZE MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM ULUSLARASI TİCARET
    ALINAN MESLEKİ DERSLER İTHALAT MEVZUATI – İHRACAT MEVZUATI – DIŞ TİCARET –

    LİSE ÇAYIROVA TİCARET MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM MUHASEBE
    ALINAN MESLEKİ DERSLER MUHASEBE – BİLGİSAYAR – İHRACAT VE İTHALAT…

    İŞ DENEYİMİ 2009-HOROZ LOJİSTİK HALEN ÇALIŞMAKTAYIM
    POZİSYONU SEVKİYAT ELAMANI ( ATF BASIMI-TTİ VE BARKOT BASIMI)
    2005-–İLÇE TAŞIMACILIK (gönüllü deneyim amacıyla stajyer)
    2005 –TEKSTİL BANK ÜNV.STAJI ( 6 HAFTA)
    2002 -2003 FORD OTOSAN LİSE STA JI ( 9 AY )
    SÜRÜCÜ EHLİYETİ YOK

    ALINAN KURS VE EĞİTİMLER: BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ (KO-MEK)
    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KURSU (ORAY Ö.G.K.)

    HOBİLER SPOR (FUTBOL-YÜZME) – MÜZİK (KULAĞA HOŞ GELEN) –
    (ROMAN VE ŞİİR ) – OTOMOBİLLER – BİLGİSAYAR

    KULLANILAN OFİS EKİPMANLARI BİLGİSAYAR ( EXCEL – WORD – İNTERNET EXPLORER –
    VEGA – POWER POİNT –LOTUS (SEVKİYAT PROGRAMI)
    DAKTİLO (ÇOK İYİ)
    FOTOKOPİ- FAKS

    REFERANSLAR İSTENİLDİĞİ TAKTİRDE VERİLECEK


    KİŞİSEL ÖZELLİKLER :Kendini devamlı geliştirmeye açık ve sistemli çalışan aktif , dinamik
    İnsanlar arası iyi iletişim - Takım çalışmasını benimseyen
    Değişen piyasayı araştırmacı kişiliğine, sahip olan biriyim .

    YanıtlaSil
  22. mrhba ben CANSU GÜNAR mersinde yaşıyorum 1990 dogumluyum eskişehir anadolu ünüverstesi işletme okuyorum muhasebe setifikam var bikaç iş deneyimim var sizinle çalışmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar
    Adım Emrullah Eygay
    Reyon düzenleme,Depo stok takip ve kontrolü,siparişlerin hazırlanması,varsa ürün iadesinin yapılması ve takibi,ay sonu sayımının yapılarak kar zarar oranının tespit edilmesi konusunda deneyime sahibim.
    Silahlı Güvenlik ve bilgisayar sertifikam mevcuttur.
    Bilgisayar Bilgisi
    Microsoft World,Excel,Powerpoint iyi derecede
    E-A2 sınıfı ehliyetim mevcuttur.
    Aydında ikamet ediyorum.
    0542 791 63 247
    E-Mail by_sigortaci87@hotmail.com
    İlginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben AYHAN ALTUN İSTANBUL'dan ikamet etmekteyim. açıköğretim iktisat okuyorum .bilgisayar bilgim ileri seviyededir. world exxel windows .power paint programlarını ii biliyorum .çalışmak istiyorum ilginiz için teşekkür ederim.tuzla civarındayım

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben hacer çoban 1984 doğumluyum.kocaeli ünversitesi siyaset bilimi ve kamu yönetimi 2009 lisans mezunuyum.ileri derecede ingilizce almanca bilgisayar biliyorum.londrada iş ve eğitim deneyimim var.kocaelide ikamet etmekteyim.2004 B sınıfı ehliyetim var.iletişim numaram 05323938139 iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben KENAN ÖZENMİŞ nevsehirde yasıyorum 1990 doğumluyum mevsehir meslek yüksek okulu elektrik eletronk bölümünü okuyorum sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım şimdiden teşekrler saygı ve sevgiler...
    05374512101
    ozm_050@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Sayin Ilgili,
    Yedi yıllık bir çalışma hayatımın içerisinde çeşitli pozisyonlarda görev aldım ve görevimi de en iyi şekilde gerçekleştirdiğime inanıyorum.
    Son çalıştığım işte 2007 yılından bu yana Dubai de bir inşaat firmasında Proje Grafikeri olarak görev aldım. 2009 yılının Ekim ayında biricik babamın vefaatı nedeniyle 25 Ocak 2010 tarihinde Türkiye(Bursa) ye temelli dönüş yaptim. Orta duzeyde İngilizce bilgisine sahibim. Dış Ticaret mezunu olup bu sene de İşletmenin 3. sınıfında okumaktayim En az 2,5 sene askerlik tecilim bulunmaktadır. 2003 yilindan beri B sinifi ehliyetim olup aktif olarak araç kullanmaktayim. Çok iyi derecede Bilgisayar Bilgisine sahip olup Ms Office Programları, AutoCAD, CorelDraw ve Vcad gibi programları iyi derecede kullanabiliyorum. Kendime her zaman güvenim vardır. Bana verilen görevi en ince detayına kadar gerçekleştirmeyi ilke edinirim.
    Mülakata katılarak tanışmayı ve işin becerilerime uygunluğu hakkında konuşmayı çok isterim. Ekstra bilgi isterseniz iletişim bilgilerimden bana ulaşabilirsiniz.
    Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
    AHMET ABRAŞOĞLU

    geomarahmet@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar Ben İst-Bagcılardan Songül Öztürk.
    Lise mezunuyum.yaş:22
    Bekarım

    Bilgisayar Kul: Çok iyi

    Deneyimlerim:Daha öncesaglık kuruluşunda hasta hizmetlerinde calıştım
    Her türlü pozisyonda calışabilirim çay - hahve servisi,sekreterlik,danışma vs...
    E-mail:sensiz_olmaz3487@hotmail.com
    Tel:05399665324
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. CV

    CÜNEYT KARAMAN

    ADR: YAVUZ SELİM MAHALLESİ 0429 SOK.
    NO: 20 KOCAELİ / GEBZE
    TEL: 0 262 742 10 14
    0544 364 06 93
    kcuneyt933@mynet.com
    kcuneyt933@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER:
    BABA ADI : MEHMET
    DOĞUM YERİ : ORDU
    DOĞUM YILI : 25-12-1986
    MEDENİ HALI : EVLİ
    T.C. NO : 37550014690
    ASKERLİK : 18.02.2009’DA TAMAMLANDI

    EĞİTİM
    YÜKSEK ÖĞRENİM KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ GEBZE MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM ULUSLARASI TİCARET
    ALINAN MESLEKİ DERSLER İTHALAT MEVZUATI – İHRACAT MEVZUATI – DIŞ TİCARET –

    LİSE ÇAYIROVA TİCARET MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM MUHASEBE
    ALINAN MESLEKİ DERSLER MUHASEBE – BİLGİSAYAR – İHRACAT VE İTHALAT…

    İŞ DENEYİMİ 2009-HOROZ LOJİSTİK HALEN ÇALIŞMAKTAYIM
    POZİSYONU SEVKİYAT ELAMANI ( ATF BASIMI-TTİ VE BARKOT BASIMI)
    2005-–İLÇE TAŞIMACILIK (gönüllü deneyim amacıyla stajyer)
    2005 –TEKSTİL BANK ÜNV.STAJI ( 6 HAFTA)
    2002 -2003 FORD OTOSAN LİSE STA JI ( 9 AY )
    SÜRÜCÜ EHLİYETİ YOK

    ALINAN KURS VE EĞİTİMLER: BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ (KO-MEK)
    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK SERTİFİKASI(ORAY Ö.G.K.)

    HOBİLER SPOR (FUTBOL-YÜZME) – MÜZİK (KULAĞA HOŞ GELEN) –
    (ROMAN VE ŞİİR ) – OTOMOBİLLER – BİLGİSAYAR

    KULLANILAN OFİS EKİPMANLARI BİLGİSAYAR ( EXCEL – WORD – İNTERNET EXPLORER –
    VEGA – POWER POİNT –LOTUS (SEVKİYAT PROGRAMI)
    DAKTİLO (ÇOK İYİ)
    FOTOKOPİ- FAKS

    REFERANSLAR :İSTENİLDİĞİ TAKTİRDE VERİLECEKTİR

    KİŞİSEL ÖZELLİKLER :Kendini devamlı geliştirmeye açık ve sistemli çalışan aktif , dinamik
    İnsanlar arası iyi iletişim - Takım çalışmasını benimseyen
    Değişen piyasayı araştırmacı kişiliğine, sahip olan biriyim .

    YanıtlaSil
  30. slm ben derya manisada ikamet ediyorum. Büro yönetimi ve sekreterlik mezunuyum bilgisayarım iyi derecede ve ayrıca sertifikam ve B tipi ehliyetim var. Derya1985_23@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. 1981 DOGUMLU BİLGİSAYAR İŞLETMENLİGİ SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KİMLİGİNE SAHİBİM BAYANIM İŞ ARIYORUM E-MAİL:aslandilek81@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Süleyman Çelebi

    3430 mithatpaşa- MERSİN TÜRKİYE
    Cep : 90 536 596 58 55
    E-Posta : s_celebi_33@hotmail.com



    Eğitim Durumu : Üniversite (Mezun)
    Medeni Durum : Bekar
    Toplam Tecrübe : 3 Yıl
    Çalışma Durumu : Çalışıyor
    Askerlik Durumu : Tamamlandı-16.05.2008
    Doğum Tarihi : 02.02.1987
    Doğum Yeri : MERSİN
    Ehliyet : B (2005)
    Uyruk : Türkiye



    Üniversite
    09.2003 - 06.2007 Selçuk Üniversitesi - (İkinci Öğretim)
    İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Türkçe - Destek Bursu 2,76 / 4

    Lise
    06.2003 cengiz topel lisesi
    3,5 / 4



    11.2008-Halen devam ediyorum
    HSBC BANK A.Ş
    Cari Hesap Elemanı


    Firmanın sektörü : Bankacılık
    Firmanın çalışan sayısı : 2000+
    Çalıştığı iş alanı : Finans
    Çalışma şekli : Tam zamanlı



    06.2006-09.2006 Berdan Tekstil San A.Ş
    Halkla İlişkiler Elemanı Adana
    şirkette staj için bulunduğum için kısa bir süre çalışmak zorunda kaldım.

    Firmanın sektörü : Tekstil
    Çalıştığı iş alanı : İnsan Kaynakları
    Çalışma şekli : Staj
    Firmada bağlı olduğu kişi :



    02.2005-07.2005 barem ajans
    Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Konya
    konyada barem dergisi yayınlarının çıkarılması ve ajans faliyetlerinin yürütülmesi

    Firmanın sektörü : Basın ve Haber Ajansları
    Firmanın çalışan sayısı : 1-25
    Çalıştığı iş alanı : Halkla İlişkiler
    Çalışma şekli : Yarı zamanlı
    Kendisine bağlı personel sayısı : 1-5
    İşten ayrılma nedeni : işyerinin ankaraya taşınması




    06.2003-05.2005 oto galeri
    Firma Sahibi İçel
    iş yeri kendimize ait olup aktif olarak 3 yıl firmada tecrübe sahibi oldum.

    Firmanın sektörü : Otomotiv
    Firmanın çalışan sayısı : 1-25
    Çalıştığı iş alanı : İdari İşler
    Çalışma şekli : Tam zamanlı
    İşten ayrılma nedeni : faaliyet bitimi




    Yabancı Dil » Türkçe [ Okuma:10 Yazma:10 Konuşma:10 ]
    okul eğitim,diksiyon dersi

    » İngilizce [ Okuma:5 Yazma:5 Konuşma:5 ]
    özel kurs ve okul eğitimi



    Bilgisayar Bilgileri office programları,photoshop,v.b


    Referanslar » Arif BODUR
    DENTAŞ KAĞIT Bütçe Planlama Sorumlusu


    » Tugay DEMİRTAŞ
    ANKADA SAĞLIK HİZ.LTD.ŞTİ. Üretim Kontrol Müdürü


    » Cahit BODUR
    BERDAN TEKSTİL


    » zafer yüce
    HSBC Bank A.Ş




    Sigara Kullanımı Kullanmıyorum

    Hobiler seyahat,spor,teknoloji,ekonomi,

    YanıtlaSil
  33. arslan gül silahlı özel güvenlik kartım var boy 1.80 yaş 23 keçiöeren ankara da oturuyorum 0544 360 50 27

    YanıtlaSil
  34. AdIM:İLKER
    SOYADIM:ATEŞ
    ÖGRENİM DURUMUN:MESLEK LİSESİ
    meslek:güvenlik(silahlı)

    MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.SİLAHLI GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR.ŞU ANDA BAGDAT CADDESİNDE ÖZEL VİLLALARDA GÜVENLİK GÖREVİYİM.BANKANIZDA GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLMAK İSTİYORUM.BİLGİSAYAR SİSTEMLERİNDEN ANLIYORUM.ANADOLU YAKASINDA OTURMAKTAYIM.AVRUPA YAKASI OLURSADA GELEBİLİRİM.1.85 BOYUNDA 24 YASİNDAYIM.GÜVENLİK KRITERLERİNİ TAŞIYORUM.BENİMLE İRTİBATA GECERSENİZ SEVİNİRİM.

    e_mail:ilker_85_89@hotmail.com

    YanıtlaSil