9 Ocak 2010 Cumartesi

Sütaş süt aşığı yeni elemanlar alacak


 Başlığa kanıpta bu ne sevgi ahhhh demeyin, Süt aşkına ilkesi ile üretimine kriz dönemindede hızla devam eden sütaş bu hızla istihdam oranını ikiye katlayıp 5 bin kişi çalıştırmak istiyor. buda 2500 yeni eleman alacağı anlamına geliyor.
 Üretim tesisi sayısını 2den 4e çıkarmayı planlayan sütaş bu tesislerde çalışan sayısınıda ikiye katlayacak. şimdi 2 bin 500 çalışanı olduğuna göre 2500 eleman alımı
daha yapacak.


Süt pazarının 4 yılda yüzde 55, Sütaş’ın ise yüzde 67 büyüdüğünü söyleyen Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, grup olarak “süte aşklarını ilan edeceklerini ve ’Sütaşkı’ sloganıyla sadece süte odaklı iş stratejilerini pekiştireceklerini açıkladı. Yılmaz, ”3 yıl içinde mevcut yatırımlarımızı tamamlamak, yeni kategorilerde yeni ürünleri piyasaya sürmek, hammadde üretimimizi geliştirmek ve üretim merkezlerimizin sayısını dörde çıkarmak üzere toplam 250 milyon liralık yeni yatırım yapacağız. Üretim tesisi sayımız 2’den 4’e çıkacak. Bu yatırımlar hem üretimimizi hem de istihdamımızı ikiye katlayacak ve 5 bin kişi istihdam eder hale geleceğiz“ diye konuştu.
 Sütaş iş başvurusu yap

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

31 yorum:

  1. 1972 izmir doğumlu lise menzunu B ehliyetli plastik doğrama ve alüminyum doğrama ustasım ayrıca matal işlerinden ve demir kaynak işlerindende anlarım bünyenizde vasıflarıma uygun veya sizlerin uygun göreceği bir iş arıyorum.
    Saygılarımla
    Hurşit Topkaya 254\4 sok. No=10 Daire=1 Buca\İZMİR TEL:02324268458

    YanıtlaSil
  2. izmirden neslihan ben.1980 doğumluyum.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.bilgisayar sertifikasına sahibim.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben İzmirden Hasan lise mezunuyum aöf muhasebe bölümünde okuyorum 1986 doğumluyum, 4 yıllık muhasebe bürosu deneyimim olmuştur ve bilgisayar kullanmayı iyi derecede biliyorum Güvenlik kimik kartım mevcuttur,askerliğimi tamamladım.. Sizinle çalışmakdan memnuniyet duyarım...

    mail adresim : dream_ache@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Hatice CANATAR
    İçel Mersin 1985 doğumluyum. Mersin Üniversitesi İşletme Fakültesi Mezunuyum. Özel Mersin Gözde Cerrahi Tıp Merkezinde 3 sene Muhasebe departmanında görev aldım. bilgisayar kursu sınavını bölge birinciliğiyle sertifikamı aldım.
    536.6805056
    ozlenmektesin336@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Adı Soyadı BURKAY EMRE YÜKSEL
    Doğum Tarihi 23.5.1984
    Cinsiyet Erkek
    Medeni Durum Bekar

    Ehliyet Var
    Askerlik Tecilli (Ağustos-2011)
    İş Tecrübesi 0-1
    Eğitim Durumu Orta Doğu Teknik Üniversitesi Makina Mühendisliği

    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Adres Vişnelik Mh. Tolga Sk. Arzum Apt.No:8/5 ESKİŞEHİR 26020 Tepebaşı Merkez Eskişehir/ Cep Telefonu 05056873610 E-mail melez_emre@hotmail.com



    EĞİTİM BİLGİLERİ
    İlkokul Adı Milli Zafer İlkokulu Mezuniyet Yılı 1988
    Ortaokul Adı Yenikent Anadolu Mezuniyet Yılı 1993
    Lise Fen Lisesi Mezuniyet Yılı 1996
    Üniversite Ortadoğu Teknik Üniversitesi Eğitim Durumu Mezun (2009)
    Bölüm Makine Mühendisliği


    YABANCI DİLLER

    İngilizce(English)
    Almanca(German)
    Fransızca(French)

    EK BİLGİLER
    Uyruk T.C.
    Sigara Kullanımı Hayır
    Seyahat Engeli Yok
    Hobiler Kitap okumak,Müzik dinlemek,Yüzmek
    Dernek/Kulüpler Tema Vakfı, Makina Mühendisleri Odası,Spor kulubu

    YanıtlaSil
  6. ordu/ünye 1987 doğumluyum daha önce fritoLay'de çalıştım. B sınıfı ehliyetim var Askerlik yapıldı. alp_onur21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. KİŞİSEL BİLGİLERİM:

    ADI:Engin

    Soyadı:Esmer

    Dogum yeri:Bakırköy

    Dogum tarihi:10,02,1983

    Medeni hali:Bekar

    Askerlik durumu:Muaf

    Uyrugum:türkiye cumhuriyetim

    Ehliyet:yok

    Çalıştıgım yerler :aşkın grup Otel Tüketim Ürünleri a.ş

    Mail:eslong83@hotmail.com

    İletişim:05464178565

    Adresim:cumhuriyet mah.inönü cad. no:73 tepeüstü-küçükçekmece-istanbul



    ÖZ GECMİSİM:

    1999DA liseden ayrıldım elekırıkcıde bır sure calıstım daha sonra rahatsılaztım hıdrosefalı sant amelıyatı gecırlım .

    2003te askın grupta işe basladım.önce imaltta clıstım ordan depoya gectım 02.11.2009 da maddı durumlardan dolayı ayrılmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil
  8. ADI-SOYADI: Mehmet Akif VURAL
    DOĞUM YERİ-TARİHİ: Yahyalı-KAYSERİ-15.01.1981
    MEDENİ HALİ: Bekar
    EĞİTİM DURUMU: Açıköğretim Lisesi (Öğrenciyim)
    EHLİYET SINIFI: E+A2 (Aktif Araç Kullanıyorum)
    SERTİFİKALAR: Bilgisayar İşletmenliği-Silahsız Güvenlik Kimlik Kartı
    İŞ DENEYİMLERİ: 10 Yıl Hazır Giyim Satış Mağazacılık-3 Yıl Özel Güvenlik
    ADRES: Hüdavendigar Mah. Dikkaldırım Cad. 5.Kırlangıç Sok. No:9. Daire:1. Osmangazi-BURSA
    TEL: 0535 724 64 32-0555 836 02 42

    YanıtlaSil
  9. BÜNYAMİN AKDOĞAN
    MERSİNLİYİM-2YILLIK MEZUNUYUM
    -HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ BÖLÜMÜNÜ BİTİRDİM
    -STAJIMI YAPTIM-ÇALIŞTIM ÇİFTLİK TECRÜBEN VAR
    -BİLGİSAYAR İYİ KULLANIYORUMİNGİLİZCEM İYİ-
    B SINIF EHLİYETİM VAR-KALACAK SORUNUM YOK
    -0554 608 7373 cim bom_bny@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. BÜNYAMİN AKDOĞAN
    MERSİNLİYİM-2YILLIK MEZUNUYUM
    -HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ BÖLÜMÜNÜ BİTİRDİM
    -STAJIMI YAPTIM-ÇALIŞTIM ÇİFTLİK TECRÜBEN VAR
    -BİLGİSAYAR İYİ KULLANIYORUMİNGİLİZCEM İYİ-
    B SINIF EHLİYETİM VAR-KALACAK SORUNUM YOK
    -0554 608 7373 cimbom_bny@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. mrb ben gökhan gözüdok 1982 istanbul dogumluyum bayrampaşada ikamet etmekteyim ilkokul mezunuyum işsizim iş arıyorum tel 05389592034 msn dino-zor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. mrb ben gökhan gözüdok 1982 istanbul dogumluyum bayrampaşada ikamet etmekteyim ilkokul mezunuyum işsizim iş arıyorum tel 05389592034 msn dino-zor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben canan altındiş 1989 izmir doğumluyum.izmirde ikamet ediyrum.dokuzeylül üniversitesi çocuk gelişimi mezunuyum.sanatçı organizasyonu festival tv programcılığı ve magazada satış danısmanığı yaptım .sizinle disiplinli bir şekilde çalışmak isterim.ilgilerinize teşekkürler...ecraknann__200107@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Ad soyad : İnan KINIK

    Doğum yeri/tarihi : Bornova 18.01.1981

    Adres : 4755 Sok. No:15 K:1
    Günaltay Mah. Karabağlar / İZMİR

    Eğitim durumu : Cumhuriyet Ticaret Meslek Lisesi

    Bölümü : muhasebe

    Ehliyet : B sınıfı 11.12.2007

    e-mail : inankinik@mynet.com
    madteens@hotmail.com

    tel. no : 0537 405 26 75

    daha önce garsonluk ve inşaat elektrik işlerinde tecrübem vardır.

    YanıtlaSil
  15. sayın sütaş yetkilileri k.maraş merkez de ikamet ediyorum kısa bir süre doğuş pazarlama da sıcak satış distrübütör olarak çalıştım b ehliyetim var k.maraş ve bölgelerinde eleman ihtiyacınız olursa tel no 0507 272 4049

    YanıtlaSil
  16. EMEL DURAN
    ARAPZADE MAH YILDIZ SİT. C:BLOK D:18 ORHANGAZİ /BURSA
    EV TEL:02245732768 CEP :05399770484
    KİŞİSEL BİLGİLER

    DOGUM YERİ TARİHİ:MARDİN ,19,09,1980
    MEDENİ DURUMU :BEKAR
    EHLİYET :VAR B- SINIFI


    EGİTİM BİLGİLERİ
    ORHANGAZİ ALİTEKİN İLKÖGRETİM OKULU
    ORHANGAZİ LİSESİ ORTAOKULU
    ORHANGAZİ END MESLEK LİSESİ TEKSTİL BÖLÜMÜ
    İZMİR EGE ÜNİVERSİTESİ EMEL AKIN .M.Y.O (TEKSTİL KALİTE KONT.)2003 MEZUNU


    İŞ DENEYİMLERİ
    İZMİR NOVA SAÇ PROTEZ MERKEZİ MEME VE SAÇ PROTEZİ SATIŞ TEMSİLCİSİ (ONKOLOJİ SERVİSLERİ ZİYARET)
    İZMİR ÜNİTEKS A.Ş PLANLAMA SORUMLUSU
    BURSA TURDAG TEKSTİL SATIŞ DESTEK ELEMANI

    KATILDIGI KURS VE SEMİNER

    EHLİYET KURSU BORNOVA VİZYON SÜRÜCÜ KURSU :3 AY
    BURSA ORHANGAZİ HALK EGİTİM MERKEZİ BİLG İŞLETMENLİGİ KURSU:4 AY SERTEFİKALI

    HOBİLERİ İLGİ ALANLARI

    KİTAP OKUMAK,AMATÖR FOTOGRAFÇILIK,GAZETE OKUMAK,SİNEMA MÜZİK,TAVLA

    YanıtlaSil
  17. fatmacam12@hotmail.com13 Şubat 2010 21:29

    Merhaba ben fatmaçam 1975 izmir doğumluyum bölümüm işletme 3 sınıf öğrencisi iki yıllık önlisans sosyal bilimler okudum
    ingilizce biraz ,orta fransızca,bilgisayar işletmenlik ,bilgisayarlı önmuhasebe ,insan kaynakları ,tıbbi sekreterlik sertifikalarım var iki yıl netsis üzerine önmuhasebecilik yaptım ,işkurun ayarladığı üç aylık mili eğitimde idari işlerde çalıştım sözleşmem bittiği için ayrılmak zorunda kaldım sizlerle çalışmaktan onur duyarım ilginize teşekkür ederimmerhaba ben fatmaçam 1975 izmir doğumluyum bölümüm işletme 3 sınıf öğrencisi iki yıllık önlisans sosyal bilimler okudum
    ingilizce biraz ,orta fransızca,bilgisayar işletmenlik ,bilgisayarlı önmuhasebe ,insan kaynakları ,tıbbi sekreterlik sertifikalarım var iki yıl netsis üzerine önmuhasebecilik yaptım ,işkurun ayarladığı üç aylık mili eğitimde idari işlerde çalıştım sözleşmem bittiği için ayrılmak zorunda kaldım sizlerle çalışmaktan onur duyarım ilginize teşekkür ederim
    2004 yılından beri ilginç bir merak duygusu ile başlayan bilgisayar ve teknoloji dünyası merakım sayesinde sürekli genişleyen bilgi ağacımı her zaman genişletmeye özen gösterdim. Amacım sadece bir iş sahibi olmak değil, aynı zamanda gelecek adına Bilgi, Bilişim, Internet ve Teknoloji gibi alanlarda insanoğlu için yararlı bir şeyler yapabilmeyi hedeflemekte oldu.

    Çünkü gelecek daima bilgi, bilişim ve teknoloji sektöründe olmaya devam edecektir. İşte bu yüzden inandığım bir gerçektir ki; “başarı ve gelecek bilgi ile değil, bilgiye sahip olan beyni yönetebilmekle edinilir. “ Ben bu başarıya, azme ve güce sahip olduğuma inanıyorum

    YanıtlaSil
  18. selamun aleykum 21 yasında ıkı yıllık unı menzunuym 2yıl da acık ogretımden devam ederek okuluma 4 yıllık yapıcagım 2 yılda askerlıgım tecıllı 2012 ye kadar okul masraflarım için iş aramaktayım...AHMET

    ahmet17.17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. adım emre dogum tarıhım 08 16 1991 daha once bir cok yerde şatıs uzerıne calıstım outo koop kart vizit market reyon elemanı vb eskişehir ismar: market elemanı
    karatay: outo koop araba satıs
    bulgu bilişim: kart vizit satıs:
    (VB)
    giyinişime ozen gosterırım saygılı durust bırıyım ısıme satınde gıtmeyı sewerım ısımı sewerek yapmak benım ısımı kolaylas tırdıgı ıcın ısımı sewerek yaparım bu işe cok ıhtıyacım war ve cok satıs yapacagıma ınanıyorum

    0554 948 87 12

    flowers_2600@hotmail.coö

    YanıtlaSil
  20. mrhba ben CANSU GÜNAR mersine yaşıyorum 1990 dogumluyum eskişehir anadolu üniversteşi işletme okuyorum ayrıca muhasebe sertifikam var emlak işinde ev alım satımı ve carrefour expresde çalışmışlıgım var 3 senedir araba kullanmama ragmen ehliyet sınavlarına yeni girdim... e-mail:cnsmrc_07@hotmail..com

    YanıtlaSil
  21. adım emre dogum tarıhım 08 16 1991 daha once bir cok yerde şatıs uzerıne calıstım outo koop kart vizit market reyon elemanı vb eskişehir ismar: market elemanı
    karatay: outo koop araba satıs
    bulgu bilişim: kart vizit satıs:
    (VB)
    giyinişime ozen gosterırım saygılı durust bırıyım ısıme satınde gıtmeyı sewerım ısımı sewerek yapmak benım ısımı kolaylas tırdıgı ıcın ısımı sewerek yaparım bu işe cok ıhtıyacım war ve cok satıs yapacagıma ınanıyorum

    0554 948 87 12

    flowers_2600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. slm ben serkan gündeğer istanbulda yaşamaktayım 1988 manisa doğumluyum soğutma.iklimlendirme servisinde çalışıyordum işsizim ilanınızı görüp bende süteş ekibinden olurum tercihinde bulunarak bu yorumu bırakıyorum bilginize arz ederim iletişim;05449365852 infern_1987@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. MERHABA BEN SEDAT ANKARADA OTURUYORUM 1987 DOGUMLUYUM IŞ ARıYORUM MAGDURUM 05465309463

    YanıtlaSil
  24. umran camas ordu unıversıtesı elektronık haberlesme bolumu mezunuyum ikna kabılıyetım kuvvetlı toplum ilişkilerı ruhuna sahıp bırıyım sızınle calısmak istıyorum 05459694654

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben özay alkan istanbul avrupa yakasında oturuyorum a2+b ehliyetim vardır sizin bünyenizde çalışmak isterim 05364691703 ilgileriniz için şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,ben Leyla Demirel lise mezunuyum 32 yaşındayım çeşitli iş deneyimim var.Sizinle çalışmak istiyorum eğer bana ulaşirsanız mutlu olurum.bana ulaşabileceğiniz mail adresi : gurbet_cali@hotmail.com

    Teşekkürler iyi çalışmalar

    Leyla

    YanıtlaSil
  27. merhaba ismim taşkın kılıç kırıkkale üniversitesi kimya bölümü mezunuyum ehliyetim var.daha önce süt ve süt ürünleri satış temsilciliği yaptım. tel:05357230893

    YanıtlaSil
  28. Adı Soyadı : İRFAN ŞANLI
    Doğum Tarihi : 19/04/1988
    Cinsiyet : ERKEK
    Medeni Durum: Bekar
    Çalışma Durumu :Çalışmıyor
    Ehliyet : Var ( B )
    Eğitim Durumu :Batıkent Endüstri Meslek Lisesi
    Askerlik :Tamamlandı

    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Adres :Demetgül Mahallesi 413.Sokak no:42/14 Demetevler /Yenimahalle/ANKARA
    Cep Telefonu: 0531 394 46 57
    E-mail : irfan06irfan@hotmail.com
    EĞİTİM BİLGİLERİ
    İlkokul Adı :İsmail Erez İlköğretim Okulu
    Ortaokul Adı :İsmail Erez İlköğretim Okulu Mezuniyet Yılı 2003
    Lise :Batıkent Endüstri Meslek Lisesi Mezuniyet Yılı 2005


    YABANCI DİLLER
    İngilizce (az)



    EK BİLGİLER
    Uyruk T.C.
    Seyahat Engeli Yok
    Hobiler Kitap okumak,Müzik dinlemek,Yüzmek

    YanıtlaSil
  29. slm ben erdal 1983 adana doğumluyum şan işe çok ihtiyacım var ne iş olursa olsun saygılarımla tl:0543955212

    YanıtlaSil
  30. ADI-SOYADI: Mehmet Özdek
    DOĞUM YERİ-TARİHİ: Menemen-İZMİR-15.08.1983
    MEDENİ HALİ: Nişanlı
    EĞİTİM DURUMU: çıraklık meslek eğitim merkezi
    EHLİYET SINIFI: B (Aktif Araç Kullanıyorum)
    İŞ DENEYİMLERİ: 7 yıl oto elektrikçiliği - 3 yıl şoförlük - 3 yıl pehlivanoğlu marketçilik
    ADRES: Ziya gökalp cd. No:56 Menemen/İZMİR
    TEL: 0 554 211 52 30

    YanıtlaSil
  31. AD- SOYAD: Buse aysev Tok

    DOĞUM YERİ-TARİHİ:İzmir-02.04.1989

    MEDENİ HALİ:Bekar

    EĞİTİM BİLGİLERİ:Vali RahmiBEY İ.Ö.O
    Buca Anadolu Meslek ve Meslek Lisesi(Ağırlama gıda bölümü/gıda teknolojısı)
    Ege Üniversitesi M.Y.O Süt ve Ürünleri (terk)

    EHİYET:Yok

    İŞ DENEYİMLERİ:FRANKO GIDA teknıker(staj),Satış elemanlıgı (Tekstil
    )
    KATILDIĞI KURS VE SEMİNERLER:Buca Halk Eğitim Merkezi BİLİGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ KURSU

    HOBİ- İLGİ ALANLARI:Sinema.spor,fotografçılk,
    futbol,müzik,okey,eğlence, alışveriş.

    MAİL:aysev_18@hotmail.com

    ADRES:809 sok. no:7 kat:1 daire:1 çamlık mah.şirinyer

    YanıtlaSil