5 Şubat 2010 Cuma

Acıbadem sağlık kuruluşlarında çalışmak

 Bu akşam haberlerde izlediğim kadarıyla artık polikliniklerden en büyük sağlık kuruluşlarına kadar hepsi acil hastalara müdahale için 24 saat açık tutulacakmış. bu durum azda olsa istihdam açısından yararlı olacaktır. işte bu bağlamda acıbadem sağlık kuruluşlarıda yeni eleman alımları gerçekleştirecek.

Acıbadem Sağlık Grubu’nda bu yıl da aynı tempoda geçecek. Yıl içinde açılması planlanan hastaneler için bine yakın kişi istihdam edilecek. Acıbadem Sağlık
Grubu İşe Alım Bölümü Yöneticisi Fikri Kiper de hemşire, sağlık memuru, sağlık teknisyeni, laboratuar hizmetleri, bilgi sistemleri, mali işler, pazarlama kadrolara alım yapmayı planladıklarını belirtiyor.
Acıbadem eleman başvurusu için lütfen buradan buyurun.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

13 yorum:

  1. merhebalar istanbuldan adım gülbin suan işe çok ihtiyacım var 2 yıllık muhasebe mezunuyum kendime her şekilde çok güveniyorum. yardımcı olursanız çok seviniririm lütfen bu msjı dewgerlebndirin
    0506 730 24 28

    YanıtlaSil
  2. merhabalar istanbuldan gülbin 2 yıllık muhasebe mezunuyum şuan işe ihtiyacım var lütfen yardımcı olun bu msjıma cvp verin lütfen 0506 730 24 28

    YanıtlaSil
  3. HAYDAR KORKMAZ
    26.07.1984 A.Ö.LİSESİ
    BİLGİSAYAR İŞLETMENLİYİ OFİS PROGRANLARI EXCELL WORD POVER POİNT
    ACCESS BİLGİSAYARLI MUHASEBE''ETA LOGO''
    AD: AYAZAĞA G:13 NO:26 KAT:2
    0537 686 20 56
    haydarkorkmaz84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. öner acar ist kartal da ikamet etmekteyim 08 09 1986 dogumluyum evlenmek uzereyım her turlu ış yapabılırım 05363579764 tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben,Mersin'den Nilgün. Mersin Ticaret Meslek Liesei Bankacılık bölümü mezunuyum.Mersin Merkez Halk Bankasının çeşitli departmanlarında(ticari mevduat,senetler ve kambiyo)çalıştım.Daha sonra Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili Ve Edebiyat Bölümünü kazandım.Ancak;aynı yıl zorunlu nedenlerden dolayı kaydımı sildirmek zorunda kaldım.İyi derecede İngilizce konuşur ve yazarım.Bilgisayar kullanabilirim.Şu an iş aramaktayım.Hastanenizin idari işler bölümünde çalışmak istiyorum.İlgileriniz için teşekkür ederim.
    tel:0324 321 87 76

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben fatmaçam 1975 izmir doğumluyum bölümüm işletme 3 sınıf öğrencisi iki yıllık önlisans sosyal bilimler okudum
    ingilizce biraz ,orta fransızca,bilgisayar işletmenlik ,bilgisayarlı önmuhasebe ,insan kaynakları ,tıbbi sekreterlik sertifikalarım var iki yıl netsis üzerine önmuhasebecilik yaptım ,işkurun ayarladığı üç aylık mili eğitimde idari işlerde çalıştım sözleşmem bittiği için ayrılmak zorunda kaldım sizlerle çalışmaktan onur duyarım ilginize teşekkür ederim
    2004 yılından beri ilginç bir merak duygusu ile başlayan bilgisayar ve teknoloji dünyası merakım sayesinde sürekli genişleyen bilgi ağacımı her zaman genişletmeye özen gösterdim. Amacım sadece bir iş sahibi olmak değil, aynı zamanda gelecek adına Bilgi, Bilişim, Internet ve Teknoloji gibi alanlarda insanoğlu için yararlı bir şeyler yapabilmeyi hedeflemekte oldu.

    Çünkü gelecek daima bilgi, bilişim ve teknoloji sektöründe olmaya devam edecektir. İşte bu yüzden inandığım bir gerçektir ki; “başarı ve gelecek bilgi ile değil, bilgiye sahip olan beyni yönetebilmekle edinilir. “ Ben bu başarıya, azme ve güce sahip olduğuma inanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Merhaba adım Neslihan 1975 doğumluyum 1993-2003 tarihleri arası Vakıflar Bankasında Yetkili yardımcısı olarak ağırlıklı muhasebe servisi olmak üzere tüm departmanlarda görev yaptım 2004-2009 tarihleri arası özel bir firmada satış-planlama ve muhasebe sorumlusu olarak çalıştım. Bir çok meslek içi eğitimlere katılıp başarıyla tamamladım. Ofis proğramlarını çok iyi derece kullanmaktayım. Özellikle raporlamalar konusunda kendime güveniyorum. Sizinle çalışmak iş kariyerim açısından önemli bir artı olacaktır. Teşekkürler
    Neslihan TOK
    5336332668
    neslihan.62@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar..Ben İst-bagcılardan Songül Öztürk
    Yaş:22
    Bekarım
    lise mezunuyum.Daha önce saglık kuruluşunda hasta hizmetlerinde ve kasada görevli olarak çalıştım SSK yapılmadıgından dolayı ayrılmak zorund kaldım.

    Bilgisayar deneyimim:Çok iyi
    sekrterlik-çay kahve servisi-danışma vs vs. her türlü görevde calışabilirim
    E_mail:sensiz_olmaz3487@hotmail.com
    Tel:05399665324
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. merhaba.. ben adanadan ibrahim demirbaş 1987 dogumluyum askerligimi yaptım acık lise okuyorum temizlik gorevlisi ve hasta bakıcısı olarak calışmak istiyorum ilginiz için tesekkür ederim tel 0534 266 87 72 teşekürler.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar ben adana merkezde ikametkah ediyorum adım ibrahim demirbaş askerlimi yaptım açik lısede okuyorum acı badem de calısmak istiyorum temizlik ve hasta bakıcısı olarak tel 0534 266 87 72 ilginiz için teşekkrler

    YanıtlaSil
  11. selm ben mehmet yeşilbaş 1974 adana dogumlu orta okul ve sanat okulu teksil bölümü 2yıl hayat hastanesi ve uludag otelin de çamaşır hane bölümünde görev aldım.
    İŞ TEÇRÜBEM TEMİZLİK VE HASTA BAKIÇI VE PERSONEL YARDIMCILIGI.
    REVARAS..DR.ERCAN ALTUN DR.MEHMET BİRDİR.DR SEBAHATTİN HACI YAKUP OGLU

    YanıtlaSil
  12. ADIM SOYADIM GÜLTEKİN CANTÜRK 1970 İSTANBUL DOĞUMLUYUM LİSE MEZUNUYUM ENZİNCAN İLİ NÜFUSUNA KAYITLIYIM. BOYUM 1.70 KİLOM 70 EVLİYİM 2 ÇOCUK SAHİBİYİM B SINIFI EHLİYETİM VAR.TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNDE 14 YIL UZMAN ÇAVUŞ GÖREVİ YAPTIM.2007 YILINDA KENDİ İSTEĞİM İLE AYRILDIM.SİLAHLI ÖZEL KİMLİK KARTIM VAR.RUHSATLI SİLAHIM VAR.ÇALIŞTIĞIM FİRMALARDA GÜVENLİK PERSONELİ VE GÜVENLİK AMİRİ - VARDİYE AMİRİ OLARAK GÖREV YAPTIM.BİLGİSAYAR KULLANMASINI BİLİYORUM . TEL : 0538 372 42 35
    E-MAİL: canturk@gultekin.com

    YanıtlaSil
  13. selam.ben neşe karanfil.25 yaşındayım.evli ve bir çocuk annesiyim.bursada ikamet ediyorum.aöf kamu yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim.daha önce dişhekimi,nörolog,ortopedi,beyin cerrahı doktorları yanında sekreterlik yaptım.sizinle çalışmayı çok istiyorum.ilginize teşekkürler.e-mail:nese_karanfil@msn.com

    YanıtlaSil