21 Şubat 2010 Pazar

Emsaş inşaatta çalışmak istermisin

 Emsaş inşaat eleman alımı yapacaktır. emsaş inşaat iş başvurusu için aşağıdaki bağlantımızı kullanınız.
Tüm adaylarda aranacak ortak özellikler şunlar:
-Üniversitelerin İnşaat Mühendisliği veya Mimarlık bölümlerinden mezun.
- Çok iyi derecede İngilizce bilmek, tercihen Arapça veya Rusça bilen mühendis adayları
-MS Office programlarını, proje planlama programlarını ve Autocad programını iyi derecede kullanabilen
-Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.

emsaş inşaat iş başvurusu için
...
personel@emsas.com.tr

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

5 yorum:

  1. merhaba ben harun inşaat ustasıyım DUBAİ KAZAKISTAN ÜRDÜN yurt dışı ve yurt içinde saygın firmalarda çalıştım iş arıyorum kalıpcı yım gerel oldugunde 15,20 usta temin edebilirim kendim mesleyimde profosyonel bir ustayım 0539 857 32 83 harunck52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Yüksel.Samsun Çarşambada oturuyorum.Son olarak 3 yıl Versoy Monalet bünyesinde kalıpçı olarak çalıştım.Son olarak Belerus bankasında kalıpçı formen olarak çalıştım.

    YanıtlaSil
  3. BEN YÜKSEL GÜNEŞ.KALIPÇI USTASIYIM. SAMSUN ÇARŞAMBADA OTURUYORUM.SON 3YILDAN BERİ VERSOY MONOLET FİRMASINDA KALIPÇI USTASI OLARAK ÇALIŞIYORDUM.SON OLARAK BELARUS BANK PROJESİNDE KALIPÇI FORMENİ OLARAK ÇALIŞTIM.YIL BAŞINDA AYRILDIM FİRMANIZ BÜNYESİNDE ÇALIŞMAK VE HİZMETLERDE BULUNMAK İSTERİM SAYGILAR TEL:05355574138 MAİL:yuksel.gunes.mudur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. BEN YÜKSEL GÜNEŞ.KALIPÇI USTASIYIM. SAMSUN ÇARŞAMBADA OTURUYORUM.SON 3YILDAN BERİ VERSOY MONOLET FİRMASINDA KALIPÇI USTASI OLARAK ÇALIŞIYORDUM.SON OLARAK BELARUS BANK PROJESİNDE KALIPÇI FORMENİ OLARAK ÇALIŞTIM.YIL BAŞINDA AYRILDIM FİRMANIZ BÜNYESİNDE ÇALIŞMAK VE HİZMETLERDE BULUNMAK İSTERİM SAYGILAR TEL:05355574138 MAİL:yuksel.gunes.mudur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. öncelikle başarılarınızn devamını dilerim söz konusu ilanınıza istinaden sizinle çalışmak istiyorum.uzun yıllar kaba inşaat yapımında zaman zaman götürü usül ,maaş,yevmiye ve m2 konumlarında hizmet ettim.kalıp duvar yapıyorum ve kamyon şöförü olup sürücü belgesine sahibim.bilgisayar kullanabilir hak ediş ve metraj çıkarabiliyorum.iş takibi yapar ve tüm kaba yapı projelerinizi okuyabilirim .ihtisaslarım dahilinde banada yer verirseniz minnetar olurum saygılarımla erdal göktaş.05316742896

    YanıtlaSil