15 Mart 2010 Pazartesi

Anadolujet 2 bin yeni eleman alacak

 Anadolujet bu yıl alımını yapacağı yeni uçak filosu ile 2 bin kişiye istihdam sağlamayı planlıyor. alınacak yeni elemanlarla ülkemizdeki işsizlik oranını biraz düşürecek olan anadolujet iş başvurusu, anadolujet iş ilanları, anadolujet insan kaynakları sayfası bağlantımız aşağıdadır.


anadolujet yeni eleman alacak
4.5 MİLYON YOLCU HEDEFİ

Gün içinde dört dalgalı uçuş gerçekleştirdiklerini anlatan Alan, uçakların aynı anda havalimanına gelip aynı, anda gittiğini söyledi. 2009 yılında 2.9 milyon yolcu taşıdıklarını ifade eden Alan, 2010 yılında 4.5 milyon, 2011 yılında ise 6.5 milyon yolcu taşımayı hedeflediklerini bildirdi. Dıştan içe transitlerde de İstanbul Atatürk Havalimanı’nın üzerine binen bir yük olduğunu belirten Alan, “Frankfurt’tan Adana’ya gidecek yolcumuz Franfurt-İstanbul-Adana yerine Frankfurt-Ankara-Adana’yı tercih edebilsin. Dıştan içe transitlerde de yolcuları biz Ankara’ya aktarabiliriz. Biz şimdi bu üçüncü misyona hazırlanıyoruz” dedi.

6 YURTDIŞI NOKTASININ BİLETLERİ SATIŞA SUNULDU

Toplam 12 yurtdışı noktasına uçmayı hedeflediklerini dile getiren Alan, Lefkoşa ve Şam’a uçmaya başladıklarını söyledi. Kopenhag, Stockholm
Frankfurt, Duesseldorf, Viyana ve Tahran biletlerinin şu anda satışa açıldığını vurgulayan Alan, yılsonuna kadar Amsterdam, Paris, Brüksel ve Köln’e uçacaklarını kaydetti. 2010’da toplam 12 adet yurtdışı noktasına ulaşacaklarını ifade eden Alan, yurtiçinde de Denizli, Bursa, Bodrum ve Dalaman’a yeni hat açacaklarını belirtti. Böylece, 28 iç hatlarda, 12 dış hatlar olmak üzere Ankara’dan 40 noktaya uçacaklarını dile getiren Alan, “2008 yılı açılış yılımızdı. 2009 iç hatlarda büyüme yılımız oldu. 2010’da dış hatları açıyoruz. 2011 ve devamında da dış hatları büyüteceğiz. Bundan sonra büyümenin ana ekseni Ankara’dan yapacağımız dış hatları oluşacak” diye konuştu.

UÇAK SAYISINI 18’E ÇIKARACAĞIZ

Yeni iç ve dış hatlar sonrasında filolarını genişleteceklerinin altını çizen Alan, Nisan-Mayıs aylarında 7 uçak girişinin olacağını açıkladı. Şu anda 3 tanesi kiralık, 9 tanesi şirkete ait olmak üzere 12 tane uçak bulunduğunu ifade eden Alan, 7 uçak alımı ile birlikte şirkete ait toplam uçak sayısının 16’ya çıkacağını dile getirdi. Yılsonuna doğru ise uçak sayısını 18’e çıkarmayı hedeflediklerini bildiren Alan, “Her uçak aşağı yukarı 100 kişi demektir. Doğrudan ve dolaylı olmak toplam yaklaşık 2 bin kişiye istihdam sağlayacağız” dedi.

anadolujet iş başvurusunu bu sayfada yapabilirsin.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

7 yorum:

  1. Adı Soyadı BURKAY EMRE YÜKSEL
    Doğum Tarihi 23.5.1984
    Cinsiyet Erkek
    Medeni Durum Bekar
    B Sınıfı Ehliyet Var
    Askerlik Tecilli (Ağustos-2011)
    Eğitim Durumu Orta Doğu Teknik Üniversite Makina mühendisliği
    Bulunduğunuz Şehir İstanbul
    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Adres Vişnelik Mh. Tolga Sk. Arzum Apt.No:8/5 ESKİŞEHİR 26020 Tepebaşı Merkez Eskişehir/ Türkiye
    Cep Telefonu 05056873610
    E-mail melez_emre@hotmail.com
    EĞİTİM BİLGİLERİ
    İlkokul Adı Milli Zafer İlkokulu Mezuniyet Yılı 1988
    Ortaokul Adı Yenikent Anadolu Mezuniyet Yılı 1993
    Lise Fen Lisesi Mezuniyet Yılı 1996
    Üniversite Ortadoğu Teknik Üniversitesi Eğitim Durumu Mezun (2009)
    Bölüm Makine Mühendisliği
    Şu an İstanbul Üniversitesi İşletme MBA İngilizce Bölümünde gece Eğitimine Devam Etmekteyim.

    YABANCI DİLLER
    Okuma Yazma Anlama
    İngilizce(English) Çok İyi Çok İyi Çok İyi
    Almanca(German) İyi İyi İyi
    Fransızca(French) Orta Orta Orta
    EK BİLGİLER
    Uyruk T.C.
    Sigara Kullanımı Hayır
    Seyahat Engeli Yok
    Hobiler Kitap okumak,Müzik dinlemek,Yüzmek
    Dernek/Kulüpler Tema Vakfı, Makina Mühendisleri Odası,Spor kulubu

    YanıtlaSil
  2. mrb ben zafer öztekin 1974 doğumluyum istanbulda türk hava yollarında 3 buçuk sene çalıştım şu anda samsunda merkezde ikamet ediyorum evliyim iki çocuk babasıyım şu anda işsizim çok ihtiyacım var çalışmaya 05319745094 tşk

    YanıtlaSil
  3. Özgeçmişim KİŞİSEL BİLGİLER
    Adı Soyadı: Tarık KIRAŞ
    Doğum Tarihi: 21.07.1980
    Cinsiyet: Erkek
    Medeni Durum: Bekâr
    Ehliyet: B sınıfı ve A2 sınıfı Var
    Bilgisayar Kullanımı: Çok iyi
    Askerlik: MUAF (%40 SOL GÖZ)
    Eğitim Durumu : LİSE
    Bulunduğum Şehir: ELAZIĞ

    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Adres: Ünüversite mah. bahçeli sok.no:61(müstakil) ELAZIĞ/MERKEZ
    Cep Telefonu: 05302055400-01/05426498156
    E-mail: tarikkiras@hotmail.com

    EĞİTİM BİLGİLERİ
    İlkokul Adı: Dumlu pınar ilköğretim
    Ortaokul Adı: İkinisan İlköğretim Okulu
    Lise: Açık Öğretim Lisesi

    İŞ TECRÜBESİ

    •TUR-POL TURİSTİK OTEL /RESEPSİYON SANTRAL(ÖN BÜRO MÜD.)1998/2000
    •ELAZIĞ MURAT TURİZM TİC.LTD.ŞTİ. ARAÇ KONTROL MÜD.2000/2006
    •CİHAN HABER MEDYA DAĞITIM A.Ş MOTORLU KURYE 2006/2010
    •ELAZIĞ MURAT TURİZM TİC.LTD.ŞTİ. ARAÇ KONTROL MÜD.2010/DEVAM

    SERTİFİKALAR

    Bilgisayar Sertifikası………… operatörlük ve işletmenlik…………………………………. ÖZEL EĞİTİM KURUMU(Ö.AKADEMİ BİLGİSAYAR KURSU)

    BONSERVİSLER

    Bonsevis …………resepsiyon santral(ön büro müd.)………… TUR-POL TURİSTİK OTEL****


    BİLGİSAYAR BİLGİSİ
    Donanım (İyi Düzeyde)
    Windows (İyi Düzeyde)
    MS Office (İyi Düzeyde

    EK BİLGİLER
    Uyruk T.C.
    Sigara Kullanımı: var
    Seyahat: Engeli Yok
    Hobiler: Kitap okumak,Gazete okumak, Müzik dinlemek, Filim seyretmek, Belgesel izlemek,Bilgisayar ve Motor kullanmak

    FİZİKSEL ÖZELLİKLER
    Boy: 1.72
    Kilo: 65
    Göz rengi: siyah
    Saç rengi: siyah

    YanıtlaSil
  4. ADI:İLKER
    SOYADI:ATEŞ
    MESLEK:SİLAHLI GÜVENLİK
    ÖGRENİM:LİSE MEZUNU
    YAŞ:24
    BOY:1.85
    KİLO:75

    LİSE MEZUNUYUM.SILAHLI GÜVENLİĞİM.ŞU ANDA ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.GECE VE GÜNDÜZ VARDİYESİNE DAYANABİLİRİM.TÜM GÜVENLİK KRITERLERİNE UYMAKTAYIM.GÜVENLİK BÖLÜMÜNÜZE İŞ BASVURUSUNDA BULUNMAK İSTİYORUM.BAŞKA UYGUN GÖRDÜĞÜNÜZ BÖLÜMLER OLURSADA GELİRİM.İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM.ASKERLİĞİMİ YAPTIM.HERHANGİ BİR ÖZÜRÜM YADA RAHATSIZLIĞIM YOK.BİLGİSAYAR SİSTEMLERİNDEN ANLIYoRUM.HEM ANADOLU HEM AVRUPA YAKASINDA OLSADA GELebilrim.İŞ İÇİN BANA ULAŞIRSANIZ SEVİNİRİM
    e:mail:ilker_85_89@otmail.com

    YanıtlaSil
  5. mrb ben ertan 1968 dogumluyum zonguldak karaelmas üniversitesi mezunuyum 15 yıllık güvenlik görevlisiyim 5188 sayılı kanuna göre silahlı özel güvenlik görevlisi kimliğine sahibim ayrıca personel takibi güvenlik sistemlerini kurulumu ve takibinde uzmanım 541 526 28 18 533 367 89 68

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben murat makine bölümü mezunuyum orta derecede ingilizce biliyorum seyehat engelim yok 21 yaşındayım şirketiniz bünyesinde çalışmaktan kıvanç duyarım şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim 0545 711 24 35

    YanıtlaSil
  7. Ad soyad : KAAN KAMLIOĞLU
    E-Posta : kaankanlioglu@hotmail.com
    Eğitim Durumu: Lise (Mezun)
    Yabancı Dil: İngilizce
    Okuma : Çok iyi Yazma: Çok İyi Anlama : İyi Konuşma : Orta
    Bilgisayar Bilgileri: Word, Excel, Powerpoint, Outlook gibi genel office programları, Promax,PhotoShop , CorelDraw , Freehand , Gimp
    Aldığı Eğitimler : Bilgi Teknolojileri
    Grafik Tasarım 03.01.2007 - 03.03.2007
    İş Hedefi : Uygun gördüğünüz alanda, teknik bilgimi ve yeteneğimi kullanarak imkanlarınız dahilinde yükselmek.

    YanıtlaSil