5 Eylül 2010 Pazar

Ülker 1500 kişi alacak

ülker iş ilanı
Ülker iş ilanlarından belkide en büyüğü yayınlandı. Bayramın yaklaşması ile ülker 1500 kişilik ek eleman alımı yapacağını açıkladı. Yaklaşan Ramazan bayramı sebebi ile ülker sahada daha çok eleman çalıştırarak pazarlama yönünden zenginleşmeyi hedefliyor. Ülker Özellikle marketlerde 1500 kişiye iş verilecek.

Googlede ülker iş başvurusu

Ülker, yaklaşan Ramazan bayramı dolayısıyla gerekli hazırlıkları yapmış. Tüketici trendlerini okumaya çalışan şirket, sahada tüketicilerle bir araya geliyor. Ali Ülker, "Pazar bilgilerini okuyup analiz ediyoruz. Sonra farklı konseptler geliştiriyoruz. Bu yıl örneğin Golden serisinde farklı çeşitlerimiz oldu. İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti. Biz de Golden'in bu serisinde İstanbul'un sembolik öğelerini Galata Kulesi'ni, Topkapı Sarayı'nı, Kaşıkçı Elması'nı kullandık. Bayram dönemi için çikolata ve şekerde 7 bin tonluk üretimimiz var. Üretimimizi bu yıl geçen yılla aynı tuttuk. Çünkü çikolata ısıya tahammülü olan bir ürün değil. Çikolatada daha çok kutulu ve sargılı ürünlere ağırlık verdik ki erime probleminin üstesinden gelelim." şeklinde konuştu. Ülker, çikolatada son dönemde iki önemli trend bulunduğunu ifade ediyor. Tüketiciler daha zengin lezzet arayışında. Geçen
yılın en revaçta olan tatları, bol fındık ve fıstıklı çikolatalar. Bu ürünlerin yanı sıra bol kakaolu bitter çikolatalar da ilgi görüyor. İçi dolgulu çeşnili çikolatalar da oldukça seviliyor .

Ali Ülker, teknolojiyi kullanarak verimliliği artırmak ve ürün çeşitliliğini artırmak amacıyla yatırımları sürdürdüklerini söyledi. Çikolata pazarında geçen yıllardaki hızlı büyümenin Ülker'in 2012 yılına kadar tamamlamayı düşündüğü yatırımlarını 2011 yılına almaya sevk ettiğini vurgulayan Ülker, "Kapasitelerimizi erken doldurduk. Dolayısıyla bu yıl da ciddi bir yatırım içerisinde olacağız. Net satış ciromuzun yüzde 5'ini her yıl yatırıma dönüştürüyoruz. Personel olarak baktığımız zaman da büyümemiz yıllık yaklaşık yüzde 5'ler mertebesinde seyrediyor. Farklı alanlarda istihdam oluşturmaya çalışıyoruz. Örneğin bu bayram için marketlerde bin 500 tane eleman istihdam ederek ürünlerimizi tanıtacağız." dedi. Ali Ülker, şirketin yılda 328 bin ton buğday, 215 bin ton şeker kullandığını, 450 bin ton yağı, 6,5 milyon ton sütü işlediğini, 8 bin ton da fındık satın aldığını açıkladı.

Bu ilan iş ilanları sitesinden yayınlanmıştır.

25 yorum:

  1. MERHABA BEN GÜLHAN DAHA ÖNCE MAGAZA VE FİRMA TECRÜBEM VAR UZUN SÜREDİR BU SEKTÖRDEYİM SİZİNLE ÇALİŞMAK İSTİYORUM HATAY 5052541609

    YanıtlaSil
  2. slm ben eskıızmırde oturuyorum evlıyım ıs arıyorum daha once ıstanbulda kilerde ıkı sene calısmıslıgım var 05419065930 guzel haberınızı beklıyorum

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN HÜSEYİN 1987 DOĞUMLUYUM LİSE MEZUNUYUM ASKERLİGİMİ YAPTIM.DAHA ÖNCE 2 YIL TEKSİLDE CALIŞTIM 5 YILDA ŞİŞLİ EYİTİM VE ARACTIRMA HASTANESİNDECALIŞTIM.ŞUAN İŞZİZİM.SİZİNLE CALIŞMAK İSTİYORUM. 0546 613 35 10 0534 383 55 17

    YanıtlaSil
  4. dünyadaki tüm canlılar tükettiğinden fazlasını üretir tükettiğimden fazlasını üretmek size ve çevreme katkı sağlamak isterimişletme mezunuyum gıda ve sağlıkta çaliştmeğitim kordinatörlü işgeliştirmevearge halkla ilişkilerde uzmanımsizinle calişmak isterim05052491812

    YanıtlaSil
  5. iyi çalışmalar...ben zafer delibaş..askerlik engelim yoktur.satış pazarlamna_sevkiyat_depo bölümlerinde piyasa lideri konumundaki bir meşrubat firmasında 5.5 yıl gibi bi deneyimim var..e sınıfı ehliyetim var.silahlı özel güvenlik sertifikam bulunmaktadır..zonguldakta ikamet ediyorum..(işçisdine önem veren ve tüm sosyal hakları sunabilen bir iş arıyorum)belki çok şey istiyorum lakin işi az çok bilmek sanırım bu şekilde davranmaya itiyor insanı..05362533536...mümkünse ciddi iş verenler ulaşsın.boş muhabbete gerek yok kontöre yazık..

    YanıtlaSil
  6. selam ben billur ozmen lise mezunuyum sizinle calişmak istiyorum istanbul bahceli evlerde oturuyorum 25 yaşindayim

    YanıtlaSil
  7. mrb lar anket ve market tecrubem var sızlerle calısmayı ısterım adana ıbrahım korkmaz 0542 553 57 30

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben aslıhan demır etı ve saray bıskıvulrınde 5 yıl calıştım mörş elemanlıgı yaptım olumlu bır haber beklıyorum ankrada otyuruyorum 05327490446

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben latife 1990 konya doğumluyum .konyada yasıyorum mehmet akif ersoy önlisans işletme mezunuyum calısmak ıstıyorum bana yardımcı olursanız sevınırım ıyı gnler latife_afyon@hotmail.com 05385073712

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben Hakan bakkallara pazarlama işi yaptım baba mesleği olaraktan Adana da oturuyorum firmanızda çalışmak isterim. Ayrıca farklı departmanlarda olabilir.. 05457948414

    YanıtlaSil
  11. benim artık ümidim kalmadı kac defa cv mi bıraktım cevap gelmedi

    YanıtlaSil
  12. slm hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  13. slm ben huseyın gezer buyuk marketlerde calıstım ve devam edıyorum olumlu bır haber beklıyorum hatayda oturuyorum 05514037363

    YanıtlaSil
  14. slm kendi aracımla şöförlük yapmak istiyorum uygunsa 05058598222

    YanıtlaSil
  15. slm ben uğur daha önceden ülkerin mavi-yeşil grubunda çalıştım 2 sene falan
    mörş elamanı olarak çalışmak istiyorum...
    tel: 0544 287 62 14
    adres: istanbul/avılar
    lise mezunuyum,askerliğimi yaptım, B ehliyetim mevcuttur

    YanıtlaSil
  16. slm ben cemal alagöz endüstri meslek lisesinden mezunum 1 yıl elektirik işinde calıstım 4 ayda cafede calıstım adıyamanda oturuyorum

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, ismim EGEMEN KANTEKİN 1981 – ErzincaN, Ülker Gıda San. 'ne bu şekilde bir sayfa açtıkları için teşekkür ederim, bu kadar akademik kariyeri yüksek kişilerin arasında benimkini okurmusunuz bilmiyorum ama yine de yazayım dedim. Öncelikle kendinize gerçek anlamda çalışacak ekip arkadaşı aradığınızı belirttiğiniz için sizlere teşekkür ederim ve bu şekilde düşünen gelceğimizi aydınlık umutlar içine sokan bir iletişim içine girmeyi çok isterim,,bu konuda kendime (zekama, çevikliğime ve ahlakıma) sonsuz derecede güvenirim.Ve sizlerin yanında olmayı isterim.Şuana kadar çalıştığım işletmeler içinde bir olumsuzluk görmedim sorumluluğunda olduğum kişilerden ve çalışma arkadaşlarımdan, girerken kurduğum dostluklar ve bağlılıklar, çıktıktan sonra da devam etmiştir ve gireceğim yeni yerlerdede aynı sıcaklığı yeni arkadaşlara da göstereceğimden eminim ve iş sorumluluğumuda en iyi şekilde yerine getireceğimden şüpheniz olmasın. Tel : 0531 933 19 81

    YanıtlaSil
  18. merhaba ii günler ben konyadan mürüvet ünsal 1990 doğumluyum lise mezunuum kısa bir sürede olsada market deneyimim var başarılı ve azmli biriyim sizinle calışmak istiyorum ve teşekkür ediyorum ve haber bekliyorum hayırlısıyla 5424931185

    YanıtlaSil
  19. selam ben semsettin saklar hatay belen ilçesinde ikamet etmekteyim lise mezunuyum askerligimi yaptım b sınıfı ehliyetimi e sınıfı ehliyete cevirdim 5453219174 eger bize görede ne iş olursa yaprım ararsanız beraber calısırız

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben murat keçiöre ikamet ediyorum.lise mezunuyum .b sınıfı ehliyetim güvenlik serdifikam mevcuttur aynı zamanda pazarlama tecrübem de vardır şans verildıgi taktirde başarılı olacagıma inanıyor ve güveniyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  21. merhaba iyi günler ben murat ank k.örende oturuyorun b sınıfı ehliyeti ve güvenlik sertifikam mevcuttur aynı zamanda büyük bir firmada pazarlama sektöründede başarılı günlerim olmuştur şans verildigi taktirde başarılı olacagıma inanıyorum saygılarımla 05432099776

    YanıtlaSil
  22. selamunaleyküm..ben istanbul bağcılardan yusuf deniz..askerliğmi yenı bıtırdım..iş arıyorum..daha önce tekstılde çalışıyordum..ama çok şükür elımden gelen her işi yaparım..inşallah yardımcı olursunuz..( yusuf1420@hotmail.com ) 0545-350-69-85

    YanıtlaSil
  23. meraba ben mustafa askerliğimi yaptım daha yeni geldıim.lise mezunuyum eğer uygun görürseniz.sizinle çalışmak istiyorum.TEŞEKKÜRLER NO:05353600601

    YanıtlaSil
  24. meraba ben furkan ist esnlerde oturuyorum.eğer uygungörürseniz sizinle çalışmak istıyorum.TEŞEKKÜRLER NO:05386241970

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben mustafa ıst bagcılarda oturuyorum.uygun görürseniz sizinle çalışmak istıyorum. lise mezunuyum.tesekkurler no:05353600601

    YanıtlaSil