5 Kasım 2010 Cuma

Rezalet otobus firması METRO

Bu bir nevi kullanıcı şikayeti yazısıdır. Metro turizm şikayetimi unutmamak için yazıyorum çünkü daha önce unutmuştum. Daha önce Antalya Edirne metro otobüsüne bindiğimi sanmıştım meğer her durakta duran belediye otobüsüymüş. 12 saatlik Edirne yolculuğu nihayet 16 saatte bitmişti. Şimdiki Metro şikayetimi bizzat Adana Batman seferini yapan metro otobüsünün 25 numaralı kumaşları yırtılmış koltuğundan yaziyorum. Şikaytim otobusun 10 yaşında ve tam bir külüstür olması değil. En baştan sıralarsak hakkı ile 40 tl verip biletini aldığım metro otobüsü tam 40 dakika geç geldi. Haliyle ben servis ile kalkıştan yarım saat önce otogara gelmiştim. Yani tam 1 saat 10 dakika otogarda ağaç görevi yaptık. Yaptık diyorum çünkü hemen yanımda benim gibi burnundan soluyan çok kişi vardı. Bekleyenlerin sorularına kaçamak cvap veren yetkili kılıklı arkadaşlar için herşey normaldi belliki bu durumlar çok oluyor.. Kırk dakika geç gelen romorklu traktör pardon metro otobüsüne binerken ben metro müşteri hizmetlerini arıyordum,aramaz olaydım. Karşımdaki kız pişkince bunun normal olduğunu Ankaradan gelen bu otobusün trafiğe takılabileceğini söyledi. Aksine şöförümüzde aslında bu otobüsün 9:30 seferi olduğunu söylüyordu. Sabah inerken ilk işim bu traktörün pardon metro otobüsünün fotoğrafını çekmek ve yayınlamak olacak.

Bitmeyen atraksiyon metro traktörünün yumurtalık otogarından sonra yanlışlıkla Adana yönüne tekrar dönmesi ile devam etti. Tabi şöförümüz otoyolda süper bir U dönüşü ile yönümüzü tekrar Gaziantep tarafına çevirdi. Dedim ya her durakta durabilen bu belediye otobus firması U dönüşünü otobanda yapmayıda biliyor. Bu romorklu traktör firması alyhinde ne kadar dolmuşsun demeyin saat 23:20 sabaha daha çok var.

Son söz METRO turizm SAKIN,SAKIN...

2 yorum:

  1. valla helal olsun biz de şikayetlerimiz nasıl yayınlayabiliriz burda bir aklı verin. meczubane@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bir de Samsun-Ankara arasında yolculuk edin.REzalet.Tövbe bir daha asla.Muavinler berbat,ikram berbat-tvli koltuk yazıyor.ne olduğu belli olmayan çekmeyen ayarlanmayan tv ler.yolda durup yolcu alması da cabası.

    YanıtlaSil