28 Aralık 2010 Salı

KAYMEK dikiş mesleği öğretiyor

Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren KAYMEK, mesleki beceri geliştirme ve eğitim kurslarından Sanayi Tipi Dikiş Makineleri Bakımı ve Kullanımı kursu ile vatandaşları meslek sahibi yapıyor.

Ziya Gökalp ve Sümer Tesisleri'nde verilen ücretsiz kursa katılan kursiyerler, düzgün dikiş dikmenin yanında makine bakım ve onarımını da öğrenmiş oluyor.
Kursta eğitim veren Zeynep Sönmez, tekstil firmalarından gelen talepler doğrultusunda kursiyerlere iş imkanı da sağladıklarını belirterek, "KAYMEK Ziya Gökalp Tesisleri'nde sabah ve öğle gurubu olmak üzere iki guruba eğitim veriyoruz. Bu tesiste eğitim alan 30 kursiyerimiz var. 3 Ocak'ta da yeni dönem için kurs kayıtlarımız başlayacak. İlgi duyan herkesi kursumuza davet ediyoruz" dedi.
KAYMEK Ziya Gökalp Tesisleri'nde haftanın 3 günü eğitim alan kursiyerler ise, kurstan çok memnun kaldıklarını ve kursun beklentilerine fazlasıyla cevap verdiğini belirterek, "Bu kurs sayesinde her türlü dikişi öğrendik. Eskiden evde boş boş oturuyorduk. Şimdi bir meslek sahibi
olduk. Bu kursları herkese tavsiye ediyoruz. Büyükşehir Belediye Başkanımız Mehmet Özhaseki'ye ve tüm yetkililere bu kursları açtıkları için çok teşekkür ederiz. Sayelerinde meslek sahibi olacağız" şeklinde konuştu.

Bu ilan iş ilanları sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder