1 Şubat 2011 Salı

SERKA iş ilanı ile 23 kişi alacak

T.C.
SERHAT KALKINMA AJANSI (SERKA)
PERSONEL ALIM İLANI
Serhat Kalkınma Ajansı’na 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; 19 Uzman, 1 İç Denetçi ve 3 Destek Personeli alımı yapılacaktır. Serhat Kalkınma Ajansı’nın merkezi Kars ili olup, Ajansın faaliyet alanlarını Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars illeri oluşturmaktadır. Sınavda başarılı olanlar, bu illerden, Ajans’ın uygun göreceği yerde çalışmayı kabul edeceklerdir.
Sınav Başvuru Tarih ve Saatleri: 01/02/2011 ile 21/02/2011 tarihleri arasında saat: 08:30 - 17:00 (Hafta sonu ve resmi tatil günleri hariç)
Sözlü Sınava Katılmaya Hak Kazanan Adayların İlanı: 24/02/2011
Sözlü Sınav Tarihleri: 28/02/2011 ile 04/03/2011 tarihleri ve saat: 09:00 - 18:00 arasında yapılacaktır.
Başvuru Yeri: Serhat Kalkınma Ajansı, Ortakapı Mahallesi Atatürk Caddesi No:117 KARS
Tel: 0474 212 52 00 Fax: 0474 212 52 04
A. ADAYLAR İÇİN ARANAN ŞARTLAR
Adayların aşağıda belirtilen genel şartlar ile birlikte başvuruda bulunacakları pozisyonlara ilişkin özel şartları da taşımaları gerekmektedir.
1. GENEL ŞARTLAR
a) Türk vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine
karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
d) Erkek adaylar için askerliğini yapmış, en az altı ay erteletmiş veya askerlikle ilişkisi bulunmamak,
e) Yurt içi / yurt dışı seyahat engeli bulunmamak.
2. ÖZEL ŞARTLAR
2.1. UZMAN PERSONEL İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
2.1.1. KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak Adaylar
a) Hukuk, Maliye, İktisat, İşletme, Şehir ve Bölge Plânlama ile Bilgisayar, Ziraat, Gıda, Çevre, Makine, Harita, Endüstri ve İşletme Mühendisliği bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Son beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış bu puana denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL ya da IELTS) sahip olmak,
KPDS Denklik Tablosu
KPDS
TOEFL IBT
TOEFL CBT
TOEFL PBT
TOEIC (1390 Tavan Puan)
TOEIC (990 Tavan Puan)
IELTS
70
65
155
470
775
596
6
80
75
185
490
875
686
6,5
c) KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle aşağıdaki tabloda gösterilen ilgili puan türlerinden en az 80 puan almış olmak.
Uzman Personelin Mezun Olması Gereken Bölüm, Puan Türleri ve Alınacak Uzman Sayısı

KPSS PUAN TÜRÜ
KPSS
TABAN
PUANI
KPDS
TABAN
PUANI
ALINACAK UZMAN SAYISI
Maliye
KPSS 24, 49, 35, 52 veya 76
80
70
2
İşletme
KPSS 16, 19, 23, 27, 29, 99 veya 116
80
70
1
İktisat
KPSS 9, 18, 22, 27,28, veya 98
80
70
1
Hukuk
KPSS 11, 20, 21, 79, 97, 100 veya 103
80
70
1
Şehir ve Bölge Planlama
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
2
Bilgisayar Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
1
Ziraat Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
2
Gıda Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
2
Çevre Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
2
Makine Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
2
Endüstri Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
1
Harita Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5 6, 7 veya 8
80
70
1
İşletme Mühendisliği
KPSS 3, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 19, 23, 27, 29, 99 veya 116
80
70
1
2.1.2. KPSS’ye Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak Adaylar
a) Hukuk, Maliye, İktisat, İşletme, Şehir ve Bölge Plânlama ile Bilgisayar, Ziraat, Gıda, Çevre, Makine, Harita, Endüstri ve İşletme Mühendisliği bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Son beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış bu puana denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL ya da IELTS) sahip olmak,
c) Başvuru tarihi itibarıyla 50 yaşını doldurmamış olmak şartıyla, kamu kesimi veya özel kesimde aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak;
• Planlama, Programlama,
• Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi,
• Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi,
• İzleme ve Değerlendirme,
• Tanıtım, Danışmanlık,
• Şehircilik ve Çevre,
• Araştırma-Geliştirme,
• Bilgi ve İletişim Teknolojileri,
• Finansman,
• İnsan Kaynakları Yönetimi,
• Uluslararası Ticaret.
2.1.3. Uzman Personel İçin Diğer Tercih Nedenleri
Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır:
a) Hibe veya Mali Destek Yönetimi,
b) Proje Döngüsü Yönetimi (PDY),
c) Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları,
d) Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması,
e) Kalkınma Kuramları, Bölgesel ve Yerel Kalkınma,
f) Kent Sosyolojisi ve Sosyal Kalkınma,
g) Kırsal Kalkınma, Tarım Politikaları ve Tarım Ekonomisi,
h) Bölgesel Yatırım Olanakları ve Bölgesel Program Tanıtımı,
i) Kentsel Altyapı ve Çevre Altyapısı, Atık ve Arıtma Sistemleri Uygulamaları,
j) Kümelenme, İnovasyon ve Sosyal Sermaye,
k) 5449 sayılı Kanunda uzmanlar için belirtilmiş eğitim dallarından birinde lisansüstü eğitim belgesine sahip olmak,
l) Birden fazla yabancı dil bilmek ve bunu belgelemek.
2.1.4. Uzman Personel ve İç Denetçi İçin Başvuruda İstenen Belgeler
a) İş Talep Formu
b) Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı sureti ya da noter tasdikli sureti,
c) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) sonuç belgesinin ya da bu puana denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (TOEFL/IELTS) aslı, bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da noter tasdikli sureti,
d) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 3 ayda çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapışmış),
e) T.C. Kimlik numarası yazılı beyanı ve Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
f) Özgeçmiş,
g) Erkek adaylar için askerliğini yaptığını, en az altı ay ertelettiğini veya askerlikle ilişkisi bulunmadığını gösteren belgenin aslı veya kurumca onaylı sureti ya da Noter tasdikli sureti,
h) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 80 ve üzeri puan aldıklarını gösterir belgenin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,
i) KPSS’ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için ise iş tecrübelerini gösterir belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti (kamu kurumlarından alınacak belge ya da kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belge getirilmesi, yurtiçi yada yurt dışında uluslararası kuruluşlarda çalışmış olan adayların buralardan alınan belgeleri ibraz etmeleri zorunludur.)
j) İç Denetçi için kamuda denetim elemanı olarak çalıştığını gösterir belge,
k) Adayın iş talep formunda belirttiği diğer bilgileri (iş deneyimi, alınan eğitimler, ikinci yabancı dil belgesi vb.) destekleyici belgelerin aslı veya onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri.
l) Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini taşıdığını gösterir belgelerin asılları veya Noter tasdikli suretleri, ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri.
2.2. İÇ DENETÇİ İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
a) Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslar-arası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge plânlama ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 yıl çalışmış olmak,
c) Son beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak.
2.2.1. İç Denetçi İçin Diğer Tercih Nedenleri
İç denetçi olarak istihdam edilecek adayın “Uluslararası Kamu Denetçisi Sertifikası”, “Uluslararası İç Denetçi Sertifikası” veya “Kamu İç Denetçi Sertifikası”na sahip olması tercih nedenidir.
2.3. DESTEK PERSONEL İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
2.3.1. Personel ve İdari İşler Görevlisi 1 (bir) Kişi
a) Üniversitelerin dört yıllık fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak Adaylar için; Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3 veya KPSS 5 veya puan türlerinin birisinden en az 70 puan almış olmak.)
c) İş Tecrübesiyle başvuracak adaylar için; Üniversitelerin lisans düzeyinde mezun olmak, herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak.
2.3.2. Basın ve Halkla İlişkiler Görevlisi 1 (bir) Kişi
a) Üniversitelerin dört yıllık iletişim fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak Adaylar için; Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3 veya KPSS 5 veya puan türlerinin birisinden en az 70 puan almış olmak.)
c) İş Tecrübesiyle başvuracak adaylar için; Üniversitelerin iletişim fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak, herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak.
2.3.3. Muhasebe Sorumlusu 1 (bir) Kişi
a) Üniversitelerin dört yıllık fakültelerin iktisat, işletme, maliye ve muhasebe bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak Adaylar için; Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3 veya KPSS 5 veya puan türlerinin birisinden en az 70 puan almış olmak.)
c) İş Tecrübesiyle başvuracak adaylar için; Üniversitelerin iletişim fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak, herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak.
2.3.4. Destek Personeli İçin Başvuruda İstenecek Belgeler:
a) İş Talep Formu,
b) Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı sureti ya da noter tasdikli sureti,
c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 3 ayda çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapışmış),
d) T.C. Kimlik numarası yazılı beyanı ve ve Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
e) Özgeçmiş,
f) Erkek adaylar için askerliğini yaptığını, en az altı ay ertelettiğini veya askerlikle ilişkisi bulunmadığını gösteren belgenin aslı veya kurumca onaylı sureti ya da Noter tasdikli sureti,
g) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 27–28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 70 ve üzeri puan aldıklarını gösterir belgenin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,
h) KPSS’ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için ise iş tecrübelerini gösterir belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti (kamu kurumlarından alınacak belge ya da kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belge getirilmesi zorunludur),
B. BAŞVURU ŞEKLİ, TARİHİ VE YERİ
Adayların, mülakat sınavına katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini Serhat Kalkınma Ajansı merkez hizmet binası Ortakapı Mahallesi Atatürk Caddesi No:117 KARS adresine en geç, sınav ilanında belirtilen son müracaat tarih ve saatine kadar (21/02/2011, saat 17.00) elden veya posta yolu ile teslim etmeleri şarttır. İş Talep Formunda belirtilen bilgilerin ve teslim edilen belgelerin doğru ve gerçeğinin aynısı olduğu başvuru sahibi tarafından kabul ve beyan edilmektedir. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu, sahte belge sunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunulur. Son müracaat tarih ve saatinden sonra yapılan başvurular ile postada geciken başvurular dikkate alınmayacaktır.
C. SINAVA GİRİŞ
Ajans’a yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirildikten sonra, mülakat sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 24/02/2011 tarihinden itibaren Ajansın internet sitesi olan www.serka.org.tr ile Ajansın faaliyet alanını oluşturan dört ilin valilik internet siteleri olan www.kars.gov.tr, www.agri.gov.tr, www.ardahan.gov.tr ve www.igdir.gov.tr sayfalarında ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Yapılacak değerlendirme sonucunda alınması planlanan personel sayısının en az 4 (dört) katı kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir.
D. YARIŞMA SINAVININ YERİ VE TARİHİ
Yarışma Sınavı, 28/02/2011 ile 04/03/2011 tarihleri ve saat: 09:00 - 18:00 arasında, Ajansın merkez hizmet binasının bulunduğu, “Ortakapı Mahallesi Atatürk Caddesi No:117 KARS” adresinde yapılacaktır.
E. SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Yarışma sınavı mülakat şeklinde yapılacak olup, Sınav Kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterecektir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş)’tir. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş)’in üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez. Sınav Kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde, boş pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir. Belirli bir öğrenim dalı için açılmış olan uzman pozisyonu veya iç denetçi pozisyonuna başvuru olmaması yada müracaat eden adayların başarılı olamaması nedeniyle boş kalan pozisyonlar, sınav kurulunun uygun görüşü ile başka bir öğrenim dalından sınava katılıp başarılı olmuş adayların sınavdaki başarı sırasına göre doldurulabilir.
Kazanan adayların isim listesi, Genel Sekreterlikçe, Sınav Kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren üç gün içinde Ajansın internet sitesi olan www.serka.org.tr ile Ajansın faaliyet alanını oluşturan dört ilin valilik internet siteleri olan www.kars.gov.tr, www.agri.gov.tr, www.ardahan.gov.tr ve www.igdir.gov.tr adreslerinde ilan edilecek ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilecektir.
İŞ TALEP FORMU: Ajans merkez hizmet binasından, Ajansın internet sitesi olan www.serka.org.tr ile Ajansın faaliyet alanını oluşturan dört ilin valilik internet siteleri olan www.kars.gov.tr, www.agri.gov.tr, www.ardahan.gov.tr ve www.igdir.gov.tr internet adreslerinden temin edilebilir.
Kamuoyuna Duyurulur

Bu ilan iş ilanları sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder