4 Şubat 2011 Cuma

Terzi aranıyor

Bu işgücü istemi, İŞKUR'un AFYONKARAHİSAR İL MÜDÜRLÜĞÜ biriminden ilan edilmiştir.
8.ANA BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
Son Başvuru Tarihi: 14.02.2011
Yayınlanma Tarihi: 04.02.2011

Genel Şartlar ve Notlar

SARAÇ BRANŞINDA ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 2010 KPSS'DEN EN AZ 60 PUAN VE ÜZERİ PUAN ALMIŞ OLMAK. 1-NİHAİ LİSTEYE GİREN İŞÇİ ADAYLARININ ARANAN ŞARTLARI TAŞIYIP TAŞIMADIKLARININ TESPİTİ AMACIYLA SON BAŞVURU TARİHİNDEN İTİBAREN ON (10) GÜN İÇİNDE 8'İNCİ ANA BKM.MRK.K.LIĞINCA SINAVDAN ÖNCE ÖZEL VE GENEL ŞARTLARI TAŞIYIP TAŞIMADIKLARINI KONTROL AMACIYLA İŞ YERİNE MÜRACAAT EDECEKLERDİR.İSTENECEK BELGELER İŞKUR İLAN PANOSUNA ASILACAKTIR. 2.8'İNCİ ANA BKM.K.LIĞINCA YAPILACAK SINAVDAN SONRA BAŞARILI OLAN ADAYLARDAN "İŞE ALINACAĞI MESLEK KOLUNDA İSTİHDAMINDA SAKINCA BULUNMADIĞINA DAİR SGK TARAFINDAN YETKİLENDİRİLMİŞ OLAN SAĞLIK KURULUŞLARINDAN TEMİN EDİLECEK ,(SARAÇ) İŞ VE MESLEK KOLUNDA ÇALIŞTIRILMASINDA SAKINCA BULUNMADIĞINA DAİR SAĞLIK RAPORU" GETİRMESİ İSTENECEKTİR. GENEL ŞARTLAR: 1. ÖNCELİK HAKKINA SAHİP OLANLARDAN,BAŞVURUDA BULUNDUKLARI SÜREKLİ VEYA GEÇİCİ İŞ GÜCÜ TALEBİNE İŞ VERENCE DAVET
EDİLDİKLERİ HALDE MÜCBİR SEBEPLER DIŞINDA İCABET ETMEYEN ,SINAVA KATILMAYAN,İŞİ REDDEDEN VEYA KAMUDA SÜREKLİ İŞÇİ STATÜSÜNDE İŞE YERLEŞENLERİN ÖNCELİK HAKKI ORTADAN KALKAR.ÖNCELİK HAKKINDAN İKİNCİ KEZ YARARLANILAMAZ.- KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ SÜREKLİ (DAİMİ),GEÇİCİ İŞGÜCÜ TALEPLERİNE YAPILAN BAŞVURULARDA KİŞİLERİN ADRESE DAYALI NÜFUS KAYIT SİSTEMİNDE KAYITLI OLAN ADRESLERİ DİKKATE ALINIR. ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER 1.DİLEKÇE (8'İNCİ ANA BAKIM MERKEZİ K.LIĞINA HİTABEN) 2.TAHSİL DURUMUNU BİLDİREN BELGE (NOTER TASTİKLİ) 3.ŞAHSINA AİT BİYOĞRAFİK BİLGİ (ÖZ GEÇMİŞİ) 4.6 ADET VESİKALIK FOTOĞRAF (SON ÜÇ AY İÇERİSİNDE ÇEKİLMİŞ OLACAK) 5.CUMHURİYET SAVCILIĞINDAN SABIKA KAYDI. 6.NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNDEN (VUKUATLI NÜFUS KAYIT BELGESİ) 7.KİMLİK FOTOKOPİSİ (ARKALI ÖNLÜ OLACAK ŞEKİLDE)

Meslek Bilgileri

Meslek Deneyim (Yıl) Deneyim (Ay) Öğrenme Türü
Terzi Okuldan

Kişisel Bilgiler

Cinsiyet Yaş Aralığı Boy Aralığı Kilo Aralığı
Kadın - - -
Erkek - - -

Öğrenim Bilgileri


Genel Birim Adı Genel Bölüm Adı Öğrenim Seviyesi
Lise ve Dengi Okul Kadın Terziliği Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Modelcilik Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Tekstil Tasarımı Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Tekstil Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Terzilik Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Hazır Giyim Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Tekstil (Konfeksiyon) Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Tekstil (Örme Teknolojisi) Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Erkek Terziliği Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Giyim Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Giyim Teknolojisi Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Konfeksiyon Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
Lise ve Dengi Okul Makine Model Ortaöğretim (Lise ve Dengi)

Sınav Bilgileri

Sınav Kategorisi Sınav Adı Sınav Puan Türü En Az Puan Limiti Sınav Giriş Tarihi
Kamu Personel Sınavları KPSS KPSSP94 60

Çalışma Adresi Bilgisi

Yer : Yurtiçi
Tercih Edilen İkamet İlçeleri : AFYONKARAHİSAR MERKEZ , BOLVADİN , ÇAY , DAZKIRI , DİNAR , EMİRDAĞ , İHSANİYE , SANDIKLI , SİNANPAŞA , SULTANDAĞI , ŞUHUT , BAŞMAKÇI , BAYAT/AFYON , İSCEHİSAR , ÇOBANLAR , EVCİLER , HOCALAR , KIZILÖREN

İrtibat Bilgileri

Adı Soyadı :
Ünvanı :
Telefon No :
E-Posta :

Diğer Bilgiler

İşveren Türü : Kamu
Toplam Açık İş Sayısı : 5
İş Sözleşmesi Tipi : Belirsiz Süreli (Daimi)
Çalışma Şekli : Tam Süreli

Bu ilan iş ilanları sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder