13 Aralık 2009 Pazar

Bankaların 2010 elemean alımlarında Halk bankası 1.250 eleman alacaktır

Halkbank, 7’si yurtdışında 667 şube ve 12.529 kişilik personeliyle hizmet veriyor. 2009’da 1.000 kişiyi istihdam eden Halkbank, 2010 yılında başta İstanbul olmak üzere, büyük şehirlerde ve hizmet birimlerinin olmadığı yerlerde 45-50 şube açarak ilk etapta 1.250 kişiye daha istihdam sağlamayı planlıyor, fakat bu sayı ihtiyaca göre daha da artabilecek.
halk bankası iş başvurusu kariyer sayfası burada

İşe alım süreci - İşe alımlar için öncelikle yazılı sınav yapılıyor. Yazılı sınavda başarılı olan adaylar daha sonra mülakata alınıyorlar ve burada da başarılı olanlar Halkbank ailesine katılıyor.

İşe alım sürecinin tamamlanmasının hemen ardından oryantasyon içerikli, 5 gün süreli bir eğitim programına dahil ediliyor. Bunu 20 iş günü süreli işbaşı eğitimleri ve Temel Bankacılık
Sertifikasyonu izliyor. E-öğrenme eğitimleri, seçmeli eğitimler, konferans ve seminerler ve işbaşı eğitimleri ile desteklenen sınıf içi kariyer eğitimlerinin toplam süresi, atandıkları pozisyona bağlı olarak 25 ila 50 gün arasında değişiyor.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

33 yorum:

  1. Engin AKTEPE
    Altınova Mah. Avşar Sok. Demet Sitesi D/2Blok Daire2 Altınova-TEKİRDAĞ
    Ev; 0282- 2430283 Cep; 0554 9187397
    Mail; g-saray@msn.com

    Kişisel Bilgilerim;
    Doğum Tarihi; 01/11/1990
    Doğum Yeri ; Bakırköy-ISTANBUL
    Medeni Hali; Bekar
    Uyruk; T.C
    Askerlikle İlişiğim; Tecilli 2 Sene

    Eğitim;
    Tekirdağ Ticaret Meslek Lisesi / Bilgisayarlı Muhasebe Bölümü 2006/2007 mezunu
    Mehmet Akif Ersoy I.Ö.Okulu 2002/2003 mezunu

    Tecrübelerim;
    1) Otel Kumsal; Resepsiyon Görevlisi Ocak 2008 - Aralık 2009 (İş-e giriş ve ayrılış tarihlerim)

    2) Kızılay Tıp Merkezi Muhasebe Servisi; Stajyer Eylül 2006 - Haziran 2007

    Kullandığım Programlar;
    1) ETA7 Muhasebe Programı
    2) Microsoft Word - Excel

    Referans;
    Bora EREN (Otel Müdürü); 0532 5400670
    Zehra KARATEKE (T.dağ Kızılay Muhasebe Müdürü); 0282 2616253

    YanıtlaSil
  2. mrblar ben ayşe özköse
    1985 liyim afyonda ikamet ediyorum afyon kocatepe 2 yıllık işletme 2006 mezunuyum bilgisayar sertifikam vardır bankada çalışmam konusunda yardımcı olursanız sevinirim aysem132@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. slm ben nursen aykanat 1980 adana dogumluyum lıse mezunuyum bılgısayar sertıfıkam var sızınle calısmak ıstıyorum tlf.03266160640 hatay ıskenderunda ıkamet edıyorum

    YanıtlaSil
  4. merdan dikoglan adana 1980 dogumlu word excel xp bilirim ayrıca güvenlıkiçin baş vurmak istiyorum benimle çalışmak isterseniz 05448732273

    YanıtlaSil
  5. GÜLER DİKOGLAN 1974 DOGUMLUYUM WÖRD EXCEL BİLİRİM BENİMLE ÇALIŞMAK İSTERSENİZ 05365131545

    YanıtlaSil
  6. ben şenol samsun 01.05.01982 1.77 70 kilo silahlı özel güvenlik görevlisıyim 4 senedir çalişmaktayım sizinle çalışmak isterim 05444699413 senolkaramara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. mrb.izmirden neslihan.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.1980 doğumluyum.bilgisayar sertifikam mevcut.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Mrb ben İzmirden Hasan lise mezunuyum aöf muhasebe bölümünde okuyorum 1986 doğumluyum, 4 yıllık muhasebe bürosu deneyimim olmuştur ve bilgisayar kullanmayı iyi derecede biliyorum ,askerliğimi tamamladım.. Sizinle çalışmakdan memnuniyet duyarım...

    mail adresim : dream_ache@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. GÜRAY TURAN
    Tel: 0506 861 0373 0545 376 7787
    Adres:
    SAKARYA/ADAPAZARI


    Doğum Tarihi : 10.11.1984
    Doğum Yeri : SAKARYA
    Uyruğu : T.C.
    Medeni Hali : Bekar
    Ehliyet: B sınıfı
    Boy :1.72
    Kilo :70
    Eğitim Durumu : lise(1999-2003)

    ADAPAZARI ATATÜRK DÜZLİSESİ
    FEN BÖLÜMÜ




    Yabancı Diller : İngilizce
    (Az derecede)

    Deneyimler :

    BEYAZ GÜVENLİK KURUMUNDAN BAŞARIYLA SİLAHLI GÜVENLİK KARTI ALMIŞ BULUNMAKTAYIM...
    SİLAHLI GÜVENLİK KARTIMLA İŞ ARAMAKTAYIM...

    Bilgisayar Bilgisi : Word – Excel (İyi Seviyede)

    İlgilenilen Alanlar :yüzme,Bilgisayar, Sinema, Müzik, Geziler,Araba kullanmak...vb

    DİĞER: ALKOL,SİGARA.VB.KÖTÜ ALIŞKANLIKLARIM YOKTUR

    BİLGİLERİMİ DİKKATE ALMANIZI RİCA EDERİM...
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  11. Pınarbası mah. 588 sokak No:3 Tel: 0 543 944 02 65
    Nazilli/AYDIN

    GÖKHAN OLGUN

    Kişisel Bilgiler :Medeni durumu: BEKAR (nişanlı)
    Milliyet: TC
    Yaş: 24
    Doğum Yeri: Nazilli

    Mesleki Hedefi : Özel güvenlık alanında almış oldugum egıtımimde verdıgım iş
    yerim de hoş goru ve nezaketimle uygulayarak birimimin en üst
    sevıyesıne kadar yükselmek ve hizmet wermektir.

    Eğitimi :Nazilli Ticaret Meslek Lisesi-Büro yönetimi

    İlgi Alanları-Etkinlikler:Bilgisayar-Araştırma-Spor

    İş Deneyimi :Nazilli Adnan Menderes İ.Ö.O. (Staj)-- Altın Saray Otel Kuşadası

    Hobileri :Seyehat etmek, fotoğraf çekmek, müzik dinlemek, spor yapmak

    Bilgi Alınabilecek Kişi: Evren Güvenlik okulu Nazilli Tel:0 256 315 72 10

    Kısaca sahip oldugu
    nitelıkler :Sevecen, tatlı dilli, çevresıne ve arkadslarına saygılı, takım
    calısmasına yatkın

    Setifika Bilgileri :SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK
    NAZİLLİ EVREN ÖZEL GÜVENLİK KURSU-27.04.2008(120 saat)

    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben meral soydoğan ticaret lisesi muhasebe bölümü mezunuyum bilgisayar bankacılık programlarını biliyorum şu anda akbank çağrı merkezinde çalışıyorum sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım saygılarımla email meralsoydogan@hotmail.com
    gsm 0 544 923 0755

    YanıtlaSil
  13. MERHBALAR LÜTFEN AMA LÜTFEN OKUYUN.BEN GÜLBİN İSTANBULDAN İŞSİZİİZM SİZE SESLENİYORUM MUHASEBE MEZUNUYUM ÖNLİSANS MUHASBE İŞLETME DENEYİMİM VAR AİLE GEÇİNDİRRİYORUM YARDIMCI OLUN BU MSJI DİKKATE ALIN LÜTFEN ALLAH AŞKINI BENİMLE İRTİBATA GEÇİN.TORPİLİM YADA TANIDIGIM OLMADIGI İÇİN İSTANBULDAN İŞ BULAMIYORUM KENDİME HER ŞEKÜLDE GÜVENİYORUM.SETFİKALRIM VAR LÜTFEN ACIM BEN AC 05067302428 BURDAN ULASIN SİZE SESLENİYORUM

    YanıtlaSil
  14. merhabalar ben istanbulda ikamet ediyorum aslen ağrılıyım 2 yıllık muhasebe mezunuyum kendime her şekülde güveniyorum iş istiyorum yardımcı olun belki bende szden bi ekmek yerim zor durumdayım.
    0545 954 21 87

    YanıtlaSil
  15. MERSİNLİYİM-2YILLIK MEZUNUYUM
    -HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ BÖLÜMÜNÜ BİTİRDİM
    -STAJIMI YAPTIM-ÇALIŞTIM ÇİFTLİK TECRÜBEN VAR
    -BİLGİSAYAR İYİ KULLANIYORUMİNGİLİZCEM İYİ-
    B SINIF EHLİYETİM VAR-KALACAK SORUNUM YOK
    -0554 608 7373 cimbom_bny@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİYİM-2YILLIK MEZUNUYUM
    -HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ BÖLÜMÜNÜ BİTİRDİM
    -STAJIMI YAPTIM-ÇALIŞTIM ÇİFTLİK TECRÜBEN VAR
    -BİLGİSAYAR İYİ KULLANIYORUMİNGİLİZCEM İYİ-
    B SINIF EHLİYETİM VAR-KALACAK SORUNUM YOK
    -0554 608 7373 cimbom_bny@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. BEN AHMET İZMİRDE OTURUYORUM 26 YAŞINDAYIM 1.82 BOY 71 KG SİLAHLI GÜVENLİK KARTIM VAR 5 YILLIK DENEYİM SAHİBİYİM SİZİNLE ÇAŞILMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA 0536 286 37 34 0232 261 76 59

    YanıtlaSil
  18. BETUL DEMIRTAS
    Tel: 05453971040
    Adres:
    karahidir kasabasi /KIRSEHIR


    Doğum Tarihi : 30.10.1989
    Doğum Yeri : KIRSEHIR
    Uyruğu : T.C.
    Medeni Hali : Bekar
    Boy :1.60
    Kilo :55
    Eğitim Durumu : lise(2003-2006)

    YUSUF SIDDIK DEMIR LISESI
    ESIT AGIRLIK




    Yabancı Diller : İngilizce
    (Az derecede)



    Bilgisayar Bilgisi : Word – Excel (İyi Seviyede)

    İlgilenilen Alanlar :yüzme,Bilgisayar, Sinema, Müzik, Geziler,Araba kullanmak...vb

    DİĞER: ALKOL,SİGARA.VB.KÖTÜ ALIŞKANLIKLARIM YOKTUR

    BİLGİLERİMİ DİKKATE ALMANIZI RİCA EDERİM...
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  19. adım zeliha yılmaz 14.02.1989 doğumluyum.BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE PROGRAMCILIĞI mezunuyum ve anadolu lisesi mezunuyum bu yüzden iyi derecede ingilizcem var.programlama dillerine ve veri tabanına hakimim.son derece presentabl ve bakımlı biriyim. size kesinlikle yararlı olacağıma inanıyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. zeliha_yilmaz89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. slm ben zülküf aksakal ERZURUM 1984 doğumlu lise mezunu askerliğini tamamlamış ve SİLAHLI GÜVENLİK sertifikasına sahibim BANKALARDA VE DİĞER CİDDİ KURUMLARDA her konuda güvenilir işini en iyi şekilde yapmaya çalışan ve güvenlik olarak en liyakatli şekilde görev yapmak istiyorum uygun görüldüğünde bana ulaşılacak irtibat tel ve msn den cvp bekl bu fırsatı ve imkanı tanıyanlara teş. ediyorum
    cep.542.401.54.74
    msn:zulkufaksakal25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Mustafa Çetin

    1978 doğumluyum. Uskudar/ Istanbulda ikamet etmekteyim. Ticaret lisesi mezunuyum. 10 yıllık ön muhadebe deneyimim var! Ingilizce seviyem orta. Office programları, bazı muhasebe programları ve photoshop; ayrıca ofis araçları kullanabiliyorum. Bünyenizde uygun göreceğiniz herhangi bir pozisyonda çalışırım. Ve kendimi çabuk geliştirip adapte olabilirim.
    mustafacetin4@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ESE DEMIRHAN
    Adres : karahidir kasabasi camli bel .mah./KIRSEHIR

    Cep : 90 542 575 39 98
    E-Posta : demirhan_ese@live.com



    Eğitim Durumu : Meslek Yüksek Okulu (Mezun)
    Medeni Durum : bekar
    Toplam Tecrübe : 2 Yıl
    Çalışma Durumu : Çalışmıyor
    Askerlik Durumu : yapmadi
    Doğum Tarihi : 10.05.1987
    Doğum Yeri : kırsehır
    Ehliyet : yok
    Uyruk : Tc


    Üniversite
    AHI EVRAN UNIVERSITESI KAMAN MYO-BILGISAYAR TEKNOLOJI VE PROGRAMCILIGI
    Lise:KIZILRMAK LISESI KIRSEHIR
    2006


    Yabancı Dil
    » Türkçe [ Okuma:10 Yazma:10 Konuşma:10 ]
    okul
    » İngilizce [ Okuma:5 Yazma:4 Konuşma:5 ]
    PROGRAMLAR:
    C++,WORT,EXCELL,WEB TASARIM,AUTOCAD,GÖRSEL VE BENZERLERİ...
    Sigara Kullanımı Kullanmıyorum
    Hobiler yüzmek,basketbol oynamak,voleybol oynamak,masa tenisi

    YanıtlaSil
  23. ADI: BEYHAN
    SOYADI:ÖRSLÜ
    DOĞUMYERİVE TARİHİ: ÇATALCA-1982
    MEZUN OLDUĞU OKUL: ÇATALCA TİCARET LİSESİ- MUHASEBE BÖL.
    ALDIĞI SERTİFİKALAR: BİLGİSAYARLI MUHASEBE
    İLETİŞİM: beyhanorslu@gmail.com
    CEP TEL: 0542 337 52 30
    İKAMET: SİLİVRİ-İSTANBUL
    REFERANS: SİLİVRİ BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI ELİF UZUN TEl:0212 727 10 02

    YanıtlaSil
  24. ADI :HAYDAR
    SOYADI:AKYOL
    DOĞUM YERİ:ANKARA
    DOĞUM TARİHİ:20.08.1986
    ASKERLİK DURUMU:MUAF
    EHLİYET :B SINIFI
    MEDENİ DURUMU:BEKAR
    EĞİTİM DURUMU:2YILLIK MEZUN(HALEN İŞLETME OKUYOR 3.SINIF)
    YABANCI DİL:İNGİLİZCE
    WORT,EXCELL,WEB TASARIM
    Sigara Kullanımı Kullanmıyorum
    ADRES :PEYAMİSEFA MAH 377/1.SOK NO:15/4 MAMAK /ANKARA
    CEP TEL :0541 365 45 62
    EV TEL:0312 365 45 62
    E POSTA :haydarakyol_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba adım haşim koca 1o yıl askeri kurumda uzm çvş olarak görev yaptım ve kendi isteğimle işten ayrıldım ve bankanızda calışmak istiyorum kendime ait taşıma ruhsatlı silahımvar d sınıfı ehliyetimvardır evliyim 4 yaşında bir kız cocuğum vardır bankanızda calışmaktan gurur duyarım saygılar

    YanıtlaSil
  26. KURBET CALI
    Hurriyet Mah.Turan Sok.No:24 Kartal,Istanbul,TÜRKİYE
    Gsm: (05366560227)
    E-mail: gurbet_cali@hotmail.com


    KIŞISEL BILGILER
    Uyruk : Turkiye
    Dogum tarihi : 10/01/1985
    Medeni durumu : Bekar
    EGITIMLER
    2009 : British Study Centres School of English:Is ingilizcesi egitimi
    10/01/09-20/06/09 : Chelmsford College : İngilizce egitimi
    15/09/08 – 30/12/08 : Colchester College : İngilizce egitimi
    10/01/08 – 07/07/08 : Adult Education Centre : İngilizce egitimi
    2003-2005 :Akdeniz Universitesi Isletme Bolumu
    2004 :Bilgisayar Kursu Antalya :Bilgisayar egitimi
    1999-2003 : Vali Erol Cakir Tica.Mes.Lis. , Istanbul, Turkiye
    IS BILGILERI
    2008-2009 : Muhasebe bolumu:Pacino`s Pizza & Kebab House:Brighton England
    -Genel muhasebe islemeleri
    2002-2003 : Staj: Nissan Automotive A.S , Istanbul; Turkey
    -Ithalat ve lojistik.
    2005-2006 : Finansal Departman :Mondial A.S Antalya – Turkey
    -Aylik odemelerin hazirlanmasi ve genel istatistiklerin duzenlenmesi.
    2006 (15/01/06)-(20/06/06) :Egitmen: Sehit Er Hasan Genc Ilk Ogretim Okulu Istanbul-Turkey
    -Ucuncu sinif ogretmenligi
    2006 -2007 -Cagri Merkezi: Turkcell Call Centre Istanbul-Turkey
    -Musterilerin memnuniyetini saglama ,sorun odakli calisma sistemi, musteriye uygun ve yeterli hizmet sunma .
    2007-2008 :Finansal Departman ve Halkla iliskiler Departmani :Sistam Gumruk Musavirligi :Istanbul-Turkey
    - Aylik odemelerin hazirlanmasi ve genel istatistiklerin duzenlenmesi.
    -Uygun personelin ise alim islemleri.
    EGITIM VE SEMINERLER
    07/2006 Insan iliskileri Semineri: Call Centre Egitimi
    08/2006 Zaman Kontrolu Seminari: Call Centre Education
    03/2009 The OCA Seminar: The Problem of the Innocent Customer given by Paul Downes on 4th March 2009 qualifies for 1 CPD point and the provider reference is: BMC/CHDO
    03/2009 The Claimant Day Seminar on 13th March 2009 qualifies for 5 CPD points and the provider reference is: BMC/CHDO

    YABANCI DIL
    -Ingilizce (Entrey1,2,3 ve level 1 , Pet , upper intermediate ve edvans ) cok iyi duzeyde
    okuma,yazma,dinleme ve konusma.
    -2 yil Ingilterede ingilizce egitimi.
    BILGISAYAR EGITIMI
    -2004 : Bilgisayar Egitimi: Antalya :
    - Windows NT,
    -Microsoft Office 98;
    - Excel, Word,
    -PowerPoint, Internet,
    AKTIVITELER
    -Turk ehliyeti.
    -Provisional ehliyet (English)
    -Lise`de basketbol egitimi
    -Latin danslari (salsa,caca,bacata,merenge,aley)Ingiltere Essex dans center
    -Universite dans egitimi Antalya dans group :Group Yercekimi

    YanıtlaSil
  27. arkadaslar buraya boşuna cv yazıp yollamayın kariyer net yada yenibir iş vs gibi sitelerde cv olurşturup oradarda iş başvurusu yapın

    YanıtlaSil
  28. arslan gül özel güvenlik silahlı kartım varboy 1.80 yaş 23 keçiören ankarada oturuyorum 0544 360 50 27

    YanıtlaSil
  29. ARKADAŞLAR BU SAYFA KONUYLA İLGİLİ YORUMLARINIZ İÇİNDİR. BURDAN İŞ BAŞVURUSU YAPILAMAZ. HALKBANKIN KENDİ SİTESİNDE HALKBANKTAN HABERLER BÖLÜMÜNDE SINAV AÇILINCA DUYURU VE BAŞVURU ŞEKLİ HAKKINDA BİLGİLER YER ALACAKTIR.BU SAYFALARDA KENDİ ŞAHSİ BİLGİLERİNİZİ (cep telefonu- mail) PAYLAŞMANIZ SİZİN AÇINIZDAN DOĞRU OLMAZ. BOL KAZANÇLI GÜNLER...

    YanıtlaSil
  30. ADI:İLKER
    SOYADI:ATEŞ
    MESLEK:SİLAHLIÖZEL GÜVENLİK
    ÖGRENİM:LİSE MEZUNU MESLEK
    YAŞ:24
    BOY:1.85
    KİLO:75

    LİSE MEZUNUYUM.SILAHLI GÜVENLİĞİM.ŞU ANDA ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.İŞ TECRÜBEM VAR.TÜM GÜVENLİK KRITERLERİNE UYMAKTAYIM.GÜVENLİK BÖLÜMÜNÜZE İŞ BASVURUSUNDA BULUNMAK İSTİYORUM.BAŞKA UYGUN GÖRDÜĞÜNÜZ BÖLÜMLER OLURSADA GELİRİM.İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM.ASKERLİĞİMİ YAPTIM.HERHANGİ BİR ÖZÜRÜM YADA RAHATSIZLIĞIM YOK.BİLGİSAYAR SİSTEMLERİNDEN ANLIYoRUM.HEM ANADOLU HEM AVRUPA YAKASINDA OLSADA GELebilrim.İŞ İÇİN BANA ULAŞIRSANIZ SEVİNİRİM
    e:mail:ilker_85_89@otmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhaba ben cansu İzmirde oturuyorum 21 yaşındayım özel güvenlik Görevlisi kimlik kartım var silahsız.Bilgisayar sertifikam var.Ehliyetim var(B sınıfı) Özel güvenlik olarak çalışmayı çok istiyorum. İş için ulaşırsanız cansu8921@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhabalar ben İzmir 'den
    Zehra Dibekci açıköğretim fakültesi bankacılık sigorta bölümünde okumaktayım bu işe çok ihtiyacım var ilgilenizseniz sevinirim.Evliyim.Çalışmam gerekiyor 0532.577.72.05 dibekci11-06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. MERHABA BEN AYDIN AKER İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM 25-01-1984 ANKARA DOGUMLUYUM 2 YILLIK END-ELEKTRONİK MEZUNUYUM ASKERLİĞİMİ İZMİRDE YAPTIM BEKARIM 'E'SINIFI EHLİYETİM VAR SİGARA ve İÇKİ ALIŞKANLIĞIM YOK AİLEMLE YAŞIYORUM...
    CEP TEL : 0554 476 71 73
    EV TEL : 0212-650 25 09
    aydinaker84@gmail.com
    aydin_aker@hotmail.com
    ------------------------------------------------

    YanıtlaSil