13 Aralık 2009 Pazar

2010 banka Finansbank 1.500 kişi alacak


Finansbank, Türkiye’de 461 şubesi ve 10 bini aşkın personeliyle hizmet veriyor. Finansbank 2010 yılında yaklaşık 50 şube açıp, hem şubelerde hem de genel müdürlük birimlerinde istihdam etmek üzere 1.500 civarında kişiyi istihdam etmeyi planlıyor.
Finansbank iş başvurusu için buraya tıklayın

İşe alım süreci - Müfettiş yardımcısı, MT, yetkili yardımcısı, gişe, çağrı merkezi gibi giriş pozisyonlarına yönelik alımları gazete ve internet ilanlarıyla duyurarak toplu alımlar yapılıyor. İşe alımlarda, pozisyonlara göre değişmekle birlikte, genel yetenek testi, yabancı dil testi ve yetkinlik envanteri kullanılıyor. Ağırlıklı olarak yeni mezunları istihdam edecek olan banka, müşteri odaklı, ekip çalışmasına yatkın, ticari bilince sahip, analitik düşünme ve problem çözme yeteneği gelişmiş kişileri bünyesine katacak. Banka,
tüm çalışanlarına yoğun bir eğitim veriyor. Son 5 yılda ortalama 9 adam/günlük bir eğitim hacmi gerçekleştiren Finansbank, e-öğrenme faaliyetlerine de ağırlık veriyor.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

34 yorum:

  1. selam ben azat dinç istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum anadolu ünüversitesi açık ögretim fakültesi iktisat bolümü 1. sınıf ögrencisiyim sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım
    tel:05366104521
    e mail:Dinc_azat47@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm ben şenol samsun 01.05.1982 1.77 70 kilo özel güvenlik görevlisiyim silahlı 4 senedir çalısıyorum tecrübem vardır iş imkanı saglarsanız zevkle calısmak isterım 05444699413 senol karamara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben izmirden ramazan silahlı yaka kartım var şirketinizde güvenlik elmamanı olarak çalışmak isterim tel no-0535 362 15 72

    YanıtlaSil
  4. 1972 izmir doğumlu lise menzunu B ehliyetli birisiyim bankanızdaki işlere talibim.
    Hurşit Topkaya
    254\4 sok. no=10 daire=1 Buca\İZMİR tel=02324268458

    YanıtlaSil
  5. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. GÜRAY TURAN
    Tel: 0506 861 0373 0545 376 7787
    Adres:
    SAKARYA/ADAPAZARI


    Doğum Tarihi : 10.11.1984
    Doğum Yeri : SAKARYA
    Uyruğu : T.C.
    Medeni Hali : Bekar
    Ehliyet: B sınıfı

    Eğitim Durumu : lise(1999-2003)

    ADAPAZARI ATATÜRK DÜZLİSESİ
    FEN BÖLÜMÜ




    Yabancı Diller : İngilizce
    (Az derecede)

    Deneyimler :

    BEYAZ GÜVENLİK KURUMUNDAN BAŞARIYLA SİLAHLI GÜVENLİK KARTI ALMIŞ BULUNMAKTAYIM...
    SİLAHLI GÜVENLİK KARTIMLA İŞ ARAMAKTAYIM...

    Bilgisayar Bilgisi : Word – Excel (İyi Seviyede)

    İlgilenilen Alanlar :yüzme,Bilgisayar, Sinema, Müzik, Geziler,Araba kullanmak...vb

    DİĞER: ALKOL,SİGARA.VB.KÖTÜ ALIŞKANLIKLARIM YOKTUR

    BİLGİLERİMİ DİKKATE ALMANIZI RİCA EDERİM...
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  7. Turgut KUŞ
    TEL:0 535 928 54 16 UŞAK/merkez
    Slm uşaklıyım silahlı güvenlik sertifikam var güvenlik mesleğinde çalışmaktayım bankanıza iş başvurusu yaptım mesleğimde tecrübeliyim federasyon onaylı tekwando sporuyla uğraştım bankanız bünyesinde çalışmak isterim A2-E ehliyetim var 14 yaşından itibaren faal şöförlüğüm mevcut izmir, istebul, kısacası türkiyenin birçok yerine yolculuk yaptım güvenlik briminde veya niteliklerime uygun çalışmak isterim dönerseniz sevinirim teşekürler.....

    YanıtlaSil
  8. Pınarbası mah. 588 sokak No:3 Tel: 0 543 944 02 65
    Nazilli/AYDIN

    GÖKHAN OLGUN

    Kişisel Bilgiler :Medeni durumu: BEKAR (nişanlı)
    Milliyet: TC
    Yaş: 24
    Doğum Yeri: Nazilli

    Mesleki Hedefi : Özel güvenlık alanında almış oldugum egıtımimde verdıgım iş
    yerim de hoş goru ve nezaketimle uygulayarak birimimin en üst
    sevıyesıne kadar yükselmek ve hizmet wermektir.

    Eğitimi :Nazilli Ticaret Meslek Lisesi-Büro yönetimi

    İlgi Alanları-Etkinlikler:Bilgisayar-Araştırma-Spor

    İş Deneyimi :Nazilli Adnan Menderes İ.Ö.O. (Staj)-- Altın Saray Otel Kuşadası

    Hobileri :Seyehat etmek, fotoğraf çekmek, müzik dinlemek, spor yapmak

    Bilgi Alınabilecek Kişi: Evren Güvenlik okulu Nazilli Tel:0 256 315 72 10

    Kısaca sahip oldugu
    nitelıkler :Sevecen, tatlı dilli, çevresıne ve arkadslarına saygılı, takım
    calısmasına yatkın

    Setifika Bilgileri :SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK
    NAZİLLİ EVREN ÖZEL GÜVENLİK KURSU-27.04.2008(120 saat)

    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ

    YanıtlaSil
  9. SLM BEN İZMİRDEN YAZIYORUM.2009UN KASIM AYINDA YAPILAN DENİZBANK SINAVINA GİRDİM VE KAZANDIĞIMA DAİR MAİL GÖNDERİLDİ FAKAT HALA Bİ DÖNÜŞ YAPILMADI.ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT MEZUNUYUM.İLGİLİLERE DUYRULUR.BİLGİLERİM DENİZBANKTA MEVCUTTUR.SAYGILAIMLA SEDA AD

    YanıtlaSil
  10. HANDAN YILMAZ
    LİSE MEZNUYUM SUANDA KAMU YÖNETİMİ 2. SINIFI OKUYORUM TEDAŞ ÇAĞRI MERKEZİNDE,MİGROSTA ÇALIŞTIM
    21.06.1989 DGMLUYUM CVPLARINIZI BEKLİYORUM handan_mlk_89@windowslive.com

    YanıtlaSil
  11. Seher Acar. U.Ü. Sağlık Hizmetleri M.Y.O. mezunuyum. 4.5 yıllık iş tecrüben var.
    alper.acar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. adım erdem kurekcisilahlı özel guv gorevlisiyim banka ve subelerinde gorev yapabılırım ızmırde kalıyorum tel 05398426973

    YanıtlaSil
  13. adım zeliha yılmaz 14.02 1989 doğumluyum.Anadolu lisesi mezunuyum ve iyi dercede ingilizce biliyorum ve AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ PROGRAMCILIĞI mezunuyum.daha önce Lcw tema mağazacılıkta çalıştım.son derece presantabl ve bakımlı biriyim.Size kesinlikle yararlı olacağıma inanıyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. zeliha_yilmaz89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhabalar turgut bekçi 23 yaşınada askerlik yapmış küçükçekmece ticaret meslek lisesi bankacılık mezunuyum ve türkiye iş bankası beşiktaş şubesinde stajımı tamamladım iş bankası bünyesinde çaışmak istedim fakat askerliğim engel olmuştu dispilin sahibiyim dikaltli ve düzenliyim 05413131704 turgutkolik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. iş istyorum iskenderun yaşıyorum yeni mezun oldum işletme mezuyumm lütfen degerlendirn artık bu degerlerii

    YanıtlaSil
  16. iyi günler ben FIRAT YETER GAZİANTEPLİYİM GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ TEKSTİL BÖLÜMÜ MEZUYUM ASKELİK GÖREVİM 20 GÜN SONRA BİTİYOR UMARIM ASKERDEN GELDİKTEN SONRA SİZİN GİB BÜYÜK BİR BANKADA ÇALIŞMAK BANA NASİP İNŞALLAH İNSAN İLİŞKİRİM KUVETLİ, ÇALIŞTIĞIM YERE KISA SÜREDE UYU SAĞALAYABİLİRİM, BANKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM. SAYGILARIMLA
    TEL: 0546 890 00 76 0342 339 48 62
    E-meail: firatyeter@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba 1974 Giresun doğumluyum, ticaret meslek lisesi mezunuyum, Giresun/Keşap Halk Bank a.ş de 2 yıl stajer olarak çalıştım. Bankanızın herhangi bir bölümünde çalışmak istiyorum.
    Saygılarımla..

    E-mail:pcuzman28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. CV

    CÜNEYT KARAMAN

    ADR: YAVUZ SELİM MAHALLESİ 0429 SOK.
    NO: 20 KOCAELİ / GEBZE
    TEL: 0 262 742 10 14
    0544 364 06 93
    kcuneyt933@mynet.com
    kcuneyt933@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER:
    BABA ADI : MEHMET
    DOĞUM YERİ : ORDU
    DOĞUM YILI : 25-12-1986
    MEDENİ HALI : EVLİ
    T.C. NO : 37550014690
    ASKERLİK : 18.02.2009’DA TAMAMLANDI

    EĞİTİM
    YÜKSEK ÖĞRENİM KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ GEBZE MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM ULUSLARASI TİCARET
    ALINAN MESLEKİ DERSLER İTHALAT MEVZUATI – İHRACAT MEVZUATI – DIŞ TİCARET –

    LİSE ÇAYIROVA TİCARET MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM MUHASEBE
    ALINAN MESLEKİ DERSLER MUHASEBE – BİLGİSAYAR – İHRACAT VE İTHALAT…

    İŞ DENEYİMİ 2009-HOROZ LOJİSTİK HALEN ÇALIŞMAKTAYIM
    POZİSYONU SEVKİYAT ELAMANI ( ATF BASIMI-TTİ VE BARKOT BASIMI)
    2005-–İLÇE TAŞIMACILIK (gönüllü deneyim amacıyla stajyer)
    2005 –TEKSTİL BANK ÜNV.STAJI ( 6 HAFTA)
    2002 -2003 FORD OTOSAN LİSE STA JI ( 9 AY )
    SÜRÜCÜ EHLİYETİ YOK

    ALINAN KURS VE EĞİTİMLER: BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ (KO-MEK)
    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KURSU (ORAY Ö.G.K.)

    HOBİLER SPOR (FUTBOL-YÜZME) – MÜZİK (KULAĞA HOŞ GELEN) –
    (ROMAN VE ŞİİR ) – OTOMOBİLLER – BİLGİSAYAR

    KULLANILAN OFİS EKİPMANLARI BİLGİSAYAR ( EXCEL – WORD – İNTERNET EXPLORER –
    VEGA – POWER POİNT –LOTUS (SEVKİYAT PROGRAMI)
    DAKTİLO (ÇOK İYİ)
    FOTOKOPİ- FAKS

    REFERANSLAR İSTENİLDİĞİ TAKTİRDE VERİLECEK


    KİŞİSEL ÖZELLİKLER :Kendini devamlı geliştirmeye açık ve sistemli çalışan aktif , dinamik
    İnsanlar arası iyi iletişim - Takım çalışmasını benimseyen
    Değişen piyasayı araştırmacı kişiliğine, sahip olan biriyim .

    YanıtlaSil
  19. ADI:BEYHAN
    SOYADI: ÖRSLÜ
    DOĞUMYERİ VE TARİHİ: ÇATALCA- 1982
    MEZUN OLDUĞU OKUL: ÇATALCA TİCARET LİSESİ- MUHASEBE BÖL
    İŞ DENEYİMİ: 3 YIL
    ALDIĞI SERTİFİKALAR: BİLGİSAYARLI MUHASEBE
    İLETİŞİM: beyhanorslu@gmail.com
    CEP TEL: 0 542 337 52 30
    İKAMET: SİLİVRİ-İSTANBUL
    REFERANS: SİLİVRİ BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI ELİF UZUN 0212 727 10 02

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben özlem konuksever 1976 doğumluyum. Anadolu üniversitesi iktisat Mezunuyum...Ankarada ikamet ediyorum.....ozozkiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. merhaba ben özlem konuksever 1976 doğumluyum. Anadolu üniversitesi iktisat Mezunuyum...Ankarada ikamet ediyorum.....ozozkiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. HACER ÇOBAN
    DOĞUM TARİHİ:02.02.1984 ÇERKEZKÖY- TEKİRDAĞ
    İLETİŞİM:05323938139
    KOCAELİ ÜNV.SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ MEZUNUYUM.İLERİ SEVİYEDE İNGİLİZCE, ALMANCA, BİLGİSAYAR BİLİYORUM.İNGİLTERE´DE DİL EĞİTİMİ ALDIM.KOCAELİ´DE İKAMET EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  23. Sayin Ilgili,
    Yedi yıllık bir çalışma hayatımın içerisinde çeşitli pozisyonlarda görev aldım ve görevimi de en iyi şekilde gerçekleştirdiğime inanıyorum.
    Son çalıştığım işte 2007 yılından bu yana Dubai de bir inşaat firmasında Proje Grafikeri olarak görev aldım. 2009 yılının Ekim ayında biricik babamın vefaatı nedeniyle 25 Ocak 2010 tarihinde Türkiye(Bursa) ye temelli dönüş yaptim. Orta duzeyde İngilizce bilgisine sahibim. Dış Ticaret mezunu olup bu sene de İşletmenin 3. sınıfında okumaktayim En az 2,5 sene askerlik tecilim bulunmaktadır. 2003 yilindan beri B sinifi ehliyetim olup aktif olarak araç kullanmaktayim. Çok iyi derecede Bilgisayar Bilgisine sahip olup Ms Office Programları, AutoCAD, CorelDraw ve Vcad gibi programları iyi derecede kullanabiliyorum. Kendime her zaman güvenim vardır. Bana verilen görevi en ince detayına kadar gerçekleştirmeyi ilke edinirim.
    Mülakata katılarak tanışmayı ve işin becerilerime uygunluğu hakkında konuşmayı çok isterim. Ekstra bilgi isterseniz iletişim bilgilerimden bana ulaşabilirsiniz.
    Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
    AHMET ABRAŞOĞLU

    geomarahmet@gmail.com 0535 9335166

    YanıtlaSil
  24. 1981 DOGUMLU LİSE MEZUNUYUM BİLGİSAYAR,SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KİMLİGİNE SAHİBİM BAYANIM BANKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM E-MAİL:aslandilek81@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. mrh ben hatice gürpınar 1987 boy165 66 afyon bolvadinde ikamet ediyorum silahlı ö.g.g. afyon ve çevresinde sizinle birlikte çalışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  26. MELİKE ÜN
    Adresi
    KARACABEY / Bursa / Türkiye
    Ev Telefonu +90 (224) 6767311
    Cep Telefonu +90 (530) 2088950
    E-Posta melike_un@mynet.com
    TC Kimlik No 21493569706
    Kişisel Bilgiler [Güncelle]
    İş Deneyimleri 2-5 yıl
    Çalışma Durumu Çalışıyor
    Doğum Tarihi 24 Ekim 1985
    Cinsiyet Kadın
    Medeni Durumu Bekar
    Özgeçmiş Bilgileri [Güncelle]
    Arama Kelimeleri insan kaynakları, satış ve bankacılık
    İş Deneyimleri [Güncelle]
    Nisan 2009
    Devam Ediyor Şirket : deniz hafriyat (YAPI-İNŞAAT) Bursa / Türkiye
    Görev : Ön Muhasebe ve Sekreterlik - Mali İşler-Finansman - Orta Düzey Yönetici - Tam zamanlı
    Bağlı Çalışan Sayısı : 1-5

    Mayıs 2006
    Kasım 2007 Şirket : Denk TEKSTİL (TEKSTİL) Bursa / Türkiye
    Görev : Sekreterya-Ofis Yönetimi - Ofis Elemanı - Tam zamanlı

    Ekim 2004
    Nisan 2006 Şirket : öktemler kuyumcusu (KUYUMCULUK) Bursa / Türkiye
    Görev : Satış-Pazarlama - Eleman - Tam zamanlı

    Staj Bilgileri [Güncelle]
    Temmuz 2004
    Ağustos 2004 Şirket : axa oyak (SİGORTA) Bursa / Türkiye
    Görev : Sekreterya-Ofis Yönetimi - 1 ay

    Eylül 2001
    Haziran 2002 Şirket : sözmen smm (MALİ MÜŞAVİRLİK-MUHASEBE) Bursa / Türkiye
    Görev : Sekreterya-Ofis Yönetimi - 1 yıl
    İş Tanımı : muhasebe

    Eğitim Bilgileri [Güncelle]
    Lisans Okul : Anadolu Üni. - İşletme - Bursa / Türkiye
    Mezuniyet : Devam ediyor

    Yüksekokul Okul : Uludağ Üni. - İşletme - Bursa / Türkiye
    Mezuniyet : 2005 Yılında mezun

    Lise Okul : sadık yılmaz ticaret meslek lisesi - Ticaret Meslek Lisesi - Bilgisayarlı Muhasebe - Bursa / Türkiye
    Mezuniyet : 2002 Yılında mezun

    İlköğretim Okul : cumhuriyet i.ö.o - Bursa / Türkiye
    Mezuniyet : 1999 Yılında mezun

    İlkokul Okul : cumhuriyet ilk öğretim okulu - Bursa / Türkiye
    Mezuniyet : 1995 Yılında mezun

    Yabancı Diller [Güncelle]
    İngilizce Okuma : Orta
    Yazma : Orta
    Konuşma : Az
    Öğrenildiği Yer : OKUL

    Bilgisayar Bilgisi [Güncelle]
    Kullanılan Programlar MS Office Programları : (İyi)

    Ofis Araçları Fax
    Fotokopi
    Santral
    Printer
    PC
    Scanner

    Tercihler [Güncelle]
    Şirket Sektör(ler)i Banka, DANIŞMANLIK, Mağazacılık
    Görev Alan(lar)ı Kurumsal Bankacılık, Danışmanlık
    Organizasyondaki Yer(ler) Orta Düzey Yönetici, Yönetici Adayı, Ofis Elemanı
    Şehir(ler) Bursa
    Ülke(ler) Türkiye
    Çalışma Şekil(ler)i Tam zamanlı
    Ücret Beklenti Aralığı (Net) 750-1000
    Haberleşme Şekli Cep Tel.
    Ek Bilgiler [Güncelle]
    Çocuk Yok
    Uyruk T.C.
    Sürücü Ehliyeti B
    Sağlık Problemi Hayır
    Seyahat Edebilirlik Hayır
    Sigara Kullanımı Hayır
    Yurtdışı Deneyimi Yok
    Çok Uluslu Şirket Deneyimi Hayır
    Sosyal / Sportif Etkinlikler Alışveriş, Alternatif Sporlar, Astroloji, Bilgisayar, Dans, Hayvanlar, İnternet, Kitap, Moda, Oto, Seyahat, Sinema, TV, Yemek

    YanıtlaSil
  27. BUKET ARI
    Email:buket.ari@hotmail.com
    Adres: Atatürk mah. Demokrasi cad. Yüksel sok. no:27/5 SANCAKTEPE

    Doğum tarihi: 01.03.1988
    Doğum yeri: Tokat/Turhal
    Uyruğu: T.C
    Medeni hali: Bekar

    EĞİTİM DURUMU:

    2008- … ANADOLU ÜNİVERTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
    4.SINIF AÇIKÖĞRETİM

    2006- 2008: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERTESİ VAKFIKEBİR M.Y.O (TRBZON)
    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER-İŞLETME BÖLÜMÜ (MEZUN)

    2003- 2005: ÜMRANİYE MEHMETÇİK LİSESİ

    1996-2003: OSMANGAZİ İLKÖĞRETİM OKULU

    YABANCI DİL: İNGİLİZCE (ORTA SEVİYEDE) HALK EĞİTİM
    EKİM 2008-MAYIS 2009

    İŞ TECRÜBELERİ:
    STAJLAR:
    04.07.07 -15.08.07: GARANTİ BANKASI-SARIGAZİ ŞUBESİ
    (OPERASYON,BİREYSEL KREDİLER VE TİCARİ KREDİLER BÖLÜMLERİNE DESTEK)

    14.07.08- 08.08.08: FORTİS BANK-SARIGAZİ ŞUBESİ
    (OPERASYON-BİREYSEL KREDİLER GİŞE BÖLÜMLERİNE DESTEK OLMAK,ÖZLÜK DOSYASI OLUŞTURMA)

    DÖNEMSEL ÇALIŞMALAR:
    07.05.09-12.05.09:

    TURKCELL GENEL MERKEZ(TURKCELL PLUS-YAPI KREDİ BİNASI-TAKSİM) SİMKART TEST ÇALIŞMASI

    20.05.09-16.06.09

    EKO FİNAS FACTORİNG (VERİ GİREŞ ELEMANI)

    08.07.09-….

    GAMA BİLGİSAYAR-İZMİR MERKEZLİ OLAN FİRMANIN İSTANBUL ŞUBESİNDE FİNANS DEPARTMANINDA HALEN DAHA ÇALIŞMAKTAYIM. TAHSİLAT,ÖN MUHASEBE,MUTABAKAT KONUSUNDA 7 AYDIR KENDİMİ GELİŞTİRMEKTEYİM.


    BİLGİSAYAR BİLGİSİ: MİCROSOFT WORD: İYİ
    MİCROSOFT EXCEL: İYİ
    ETA PROGRAMI
    REFERANSLAR:
    1 FORTİS BANK SARIGAZİ ŞUBE OPERASYON YÖNT -NURAN BARUTÇU (216 620 94 69)
    2 GARANTİ BANKASI-SARIGAZİ ŞUBE OPERASYON YÖNT -CÜNEYT BALCI (2166211115)
    3 ATAK FACTORİNG- GENEL MÜDÜR ŞEBNEM BOLULU (0212 330 01 41)

    YanıtlaSil
  28. ÖZGEÇMİŞ

    HALİT BARIŞIK

    Telefon: 0546 924 57 60 – 0216 393 27 82

    Adres: AYDINLI MAH. BESTE SOKAK NO:3/4 TUZLA – ISTANBUL

    İSTENİLEN BÖLÜM : Üretim veya Muhasebe bölümlerinde çalışabileceğim bir firmada kendi zeka, çalışkanlık ve becerimi kullanarak mesleğimde üst düzeye gelmek istiyorum.

    İŞ DENEYİMİ

    (SM) ZEYNEL DOĞAN
    (2003) Stajyer Dönemi

    *11. sınıfta 9 ay süreli staj
    *Büro içindeki genel işler ve dışarıdaki işlerin takibi.

    (SMMM) HAMDİ ÇİDEMLİ
    (2005–2007)

    *Tek düzen muhasebe hesaplarının takip işlemleri,
    *Kamu Kuruluşlara ait belgelerin takip işlemleri (VD.SSK vb.)

    TUNANETS AĞ SAN. VE A.Ş. (2007–2008)

    *Muhasebe departman bölümü,
    *Genel evrak takibi, evrak işleme, KDV,STOPAJ ve SSK evraklarını hazırlama işlemleri.

    EĞİTİM

    TUZLA SÜLEYMAN DEMİREL AND.TİC.MSL.LİSESİ
    (2003)
    *Muhasebe Bölümü

    ADANA ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ (Osmaniye Msl.Yk.Okulu)
    (2005)
    *Bilgisayarlı Muhasebe Bölümü

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HALK EĞİTİM MERKEZİ
    (2005)

    *Bilgisayar Kursu (2 ay süreli - Sertifikalı)
    *Kurs dâhilinde görülen ofis prog.(Windovs98,WindovsXP, Microsoft Word, Excel ve Powerpoint

    KULLANILAN MUHASEBE PROGRAMLAR
    * ORKA, ETA, LKS, MEGA (Libero)

    REFERANSLAR: İstendiği takdirde verilecektir. Askerlik görevimi tamamlamış olup, B sınıf araç ehliyetim bulunmaktadır...

    SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM...

    YanıtlaSil
  29. NİLGÜN ÖĞRETMEK
    CUMHURİYE MAH. KIBRIS CAD. FÜZE SOK. NO :37 /1
    BAHÇELİEVLER /PARSELLER
    EV: 0212 462 61 60 CEP:0534 954 83 36
    E-Mail: nilgun_ogret@hotmail.com

    Kişisel Bilgiler
    Uyruğu : T.C
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 28/06/1984
    Medeni Durum :Bekar
    İŞ/KARİYER HEDEFİ
    Kurumsal ve İletişim sektöründe faliyet gösteren firmalarda görev almak,Kendimi geliştirmek soyalleşmek ,bilgi ve becerimi çalıştığım firma insayitifi doğrutusunda kullanmak ve kariyer yapmak.
    EĞİTİM DURUMU
    2004-2007 : Beykent Üniversitesi M.Y.O.
    2000-2003 : Bakırköy Kız Meslek Lisesi
    2009 : Yeni Ümit Eğitim Kurumları Stilistlik Eğitimi
    2009 : Güngören Halk Eğitim Tıbbi Sekreterlik ve Müşteri Danışmanlığı Eğitimleri
    2009 : Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü 3. Sınıfa devam ediyorum .
    İŞ VE STAJLAR
    1999-2003 : KRAL TEKSTİL Müşteri Hizmetleri ,Halkla İlişkiler ,İnsan Kaynakları olmak üzere bütün departmanlarda staj yaptım
    2006-2007 : ŞAHİNLER HOLDİNG A.Ş BEYSAN TRİKO
    Üniversite stajımı ;İş Planlama ve Pazarlama ayrıca kolloksiyon takibi yaparak tamaladım .
    2007 : BARIŞ MODA A.Ş PAZARLAMA
    Üretim Planlama ve Müşteri Hizmetleri grubunda temsilcilik yaptım. Prosedür hazırlama ve yönetmeliklerle ilgili iç süreçlerin hazırlanmasında görev yaptım ...
    03/03/2008 :KARYA A.Ş TAŞ-TRANSFER PAZARLAMA
    Kurumun Üretim Departmanında çalıştım .Görevim , Proje ekibiyle hazırladığımız prosedürleri uygulama ve üretim süreçleri modelleme ,uyarlama ,daha sonra ise ,kalite kontrol departamanında ,pazarlama bölümleriyle ortak iş süreçleri projelendirme ve yönetmelikler hazırladım ...
    YABANCI DİL
    İngilizce (Orta Seviye )
    BİGİSAYAR
    Logo ,Eta Muhasebe Programları ,Windows ve Microsoft Office Programları (Word,Excel,PowerPoint)
    İLGİ ALANLARI
    Bilgisayar oyunları ,Sinema ,gezi ,İnternet ,çizim yapmak ,bowling oynamak...
    REFERANSLAR
    AYHAN DAŞGIN (Avea İletişim Hizmetleri) 0216 460 61 16
    KÖKSAL TANIŞ (BAHÇELİEVLER İŞ KURUM MÜDÜRÜ) 212 551 45 11
    HELİN SAADET TOPÇULAR ( BARIŞ MODA) 212 690 76 00

    YanıtlaSil
  30. selçuk üniversitesin den meğzunum sizinle çalışmak istiyorum beni tanıyıp ta karar vermenizi isterim yani ben burda ne kadar bilgi versem yetersiz diye düşünüyorum çalışmaya ihtiyacım var çocuğum ve eşim işin tel 5355676742

    YanıtlaSil
  31. merhaba ismail tatlıoğlu 1973 doğumluyum samsunda ikamet ediyorum temizlik gibi şöfürlük gibi kısaça açilen işe ihtiyaçım var saygılar 05367976084 cep

    YanıtlaSil
  32. İSMİM ALİ OKAN ELEKTRONİK HABERLEŞME MEZUNUYUM HALEN DAHA İŞLETME BÖLÜMÜ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİNDE OKUMAKTAYIM. SİZLERLE ÇALIŞMAYI ÇOK İSTERİM İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA.
    TEL=541 42 42 830 - 506 703 12 75

    YanıtlaSil
  33. BEN ŞÜKRÜ ULUTAŞ NEVSEHİRDEN SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK SERTİVİKAM MEVCUT ASKERLİMİ GÖREVİMİ TAMAMLADIM (DAGCI KOMANDO OLARAK) (E) SINIFI EHLİYETİM BULUNMAKTA HER HANGİ BİR SÜBENİZDE GÖREV ALMAK İSTERİM SAYGILARIMLA ARZ. TEL 05453536154 msn ilkay_332@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. MERHABA BEN AYDIN AKER İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM 25-01-1984 ANKARA DOGUMLUYUM 2 YILLIK END-ELEKTRONİK MEZUNUYUM ASKERLİĞİMİ İZMİRDE YAPTIM BEKARIM 'E'SINIFI EHLİYETİM VAR SİGARA ve İÇKİ ALIŞKANLIĞIM YOK AİLEMLE YAŞIYORUM...
    CEP TEL : 0554 476 71 73
    EV TEL : 0212-650 25 09
    aydinaker84@gmail.com
    aydin_aker@hotmail.com
    ------------------------------------------------

    YanıtlaSil