6 Aralık 2009 Pazar

Fianansbank çağrı merkezi eleman alımı yapacaktır

İstanbul'daki Çağrı Merkezimizde aktif bankacılık hizmeti sunmak amacıyla görevlendirilmek üzere takım arkadaşları aramaktayız.

Tercihen Üniversite mezunu,
MS Office uygulamalarını kullanabilen,
Müşteri odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın,
Diksiyonu düzgün,
Sürekli öğrenmeye ve yeniliklere açık,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,

İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden,
28 yaşını aşmamış,
Erkek adaylarda, tercihen askerlik görevini tamamlamış

finansbank iş başvurusu yap

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

10 yorum:

  1. MERHABA BEN ASİYE COŞGUN 2 YILLIK BİLGİSAYARLI MUHASEBE MEZUNUYUM.KASİYERLİK YAPIYORUM.SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTERİM. TEŞEKKÜR EDERİM...

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben seyhan varol lise mezunuyum ama seri bilgisayar kulanıyorum bilgisayar ve muhasebe mezunuyum degerlendirirseniz sevinirim saygılarımla varoll_66@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. selam ben azat dinç istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum anadolu ünüversitesi açık ögretim fakültesi iktisat bolümü 1. sınıf ögrencisiyim sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım
    tel:05366104521
    e mail:Dinc_azat47@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. MERHABA FİNANS BANK İNSAN KAYNAKLARI BEN TİCARET LİSESİ MEZUNUYUM VE BANKACILIK BÖLÜMÜ İŞ SRIYOORUM ASKERLİK YSPTIM BANA UYGUN Bİ İŞ OLDUGUNDA E-MAİL ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.turgutkolik@hotmail.com iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben hava yavuz samsun dayım lise mezunuyum ama seri bilgisayar kulanıyorum bilgisayar ve grafık tasarım bolumu degerlendirirseniz sevinirim saygılarımla
    havva-ufuk@msn.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben gökhan aşık istanbulda ikamet etmekteyim ticaret meslek lisesi muhasebe bölümünden mezunum 23 yaşındayım sizlerle çalışmaktan mutluluk duyarım ilgilenirseniz sevinirim
    tel:05419762249

    YanıtlaSil
  7. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben İzmirden Hasan lise mezunuyum aöf muhasebe bölümünde okuyorum 1986 doğumluyum, 4 yıllık muhasebe bürosu deneyimim olmuştur ve bilgisayar kullanmayı iyi derecede biliyorum Güvenlik kimik kartım mevcuttur,askerliğimi tamamladım.. Sizinle çalışmakdan memnuniyet duyarım...

    mail adresim : dream_ache@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN ZEHRA.TİCARET MESLEK LİSESİ BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ MEZUNUYUM KAYSERİDE İKAMET ETMEKTEYİM.1991 KONYA DOĞUMLUYUM.DAHA ÖNCE KAYSERİ İŞ BANKASI ESKİSANAYİ ŞB. DE STAJ YAPTIM.BİLGİSYAR BİLGİME VE DİKSİYONUMA GÜVENİYORUM.KURUMUNUZDA ÇALIŞMAK İSTERİM.OLUMLU/OLUMSUZ CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.TEŞEKKÜRLER(zehraunal_6638@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben meral soydoğan ben akbank çağrı merkezinde çalışıyorum sizlerle çalışmak istiyorum saygılarımla
    gsm 0 544 923 0754

    YanıtlaSil