13 Aralık 2009 Pazar

İNG bank 150 eleman alacak


ING Bank’ın Türkiye genelinde 354 şubesi ve 6.060 çalışanı var. 2009 yılında şube açılışı öngörmeyen banka, 2010 yılında 150 kişiyi bünyesine katacak.
İNG bank iş başvuruları buradan
İşe alım süreci - İşe alım sürecinde adaylar belli sınavlara alınıyor. Örneğin üç yıl ve altı deneyimi olan tüm adaylar genel yetenek sınavına giriyor. Bu sınava ek olarak müdür altı kadrolarda kişilik envanteri uygulanıyor. Sınavı geçen tüm adaylara yetkinlik bazlı İK ve işkolu mülakatları
yapılıyor. Banka, deneyimsiz olarak göreve başlayanlar, görev alınan pozisyona göre farklılık gösteren çeşitli sınıf, işbaşı ve e-eğitimlere katılıyorlar.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

21 yorum:

  1. merhaba ben bayram askerden yeni geldim yüksek okul mezunu otomotiv bölümü mezunuyum şu anda işletme fakültsi 3 sınıf öğrencisiyim bilgisayar sertfikam mevcuttur. Ayrıca b sınıfı ehliyetim var daha önce bilgisayarpazarlama işinde çalıştım. ilgilenirseniz sevinirim
    unalbayram@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben erhan aydın istanbulda oturuyorum.28 yaşında 179 boyunda 78 kiloyum.özel silahlı güvenlikçiyim işimde tecrübeliyim CEP NO:0538 214 35 40

    YanıtlaSil
  3. selam ben azat dinç istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum anadolu ünüversitesi açık ögretim fakültesi iktisat bolümü 1. sınıf ögrencisiyim sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım
    tel:05366104521
    e mail:Dinc_azat47@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. merabalar ben elif istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum şimdiye kadar çalıştığım yerlerde çok başarı gösterdim eminim ki sizinle çalışmak benim için kariyerim için çok önemli ve çok önemli bir adım olur saygılarımla elif 05455097355

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben iskenderundan hilal.daha önce kozmetik ve tekstil işlerinde çalıştım.bilgisayar sertifikam var. şimdi iki yılık ünv okumaktayım.sizinle çalışmak istiyorm ve size faydalı olacagıma inanıyorm..cevabınızı bekliyrm..hilal_can45@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. slm ben ankaradan emrah askerden yeni geldim ticaret meslek lisesi mezunuyum bilgisayar sertifikalarım mevcut dilerseniz iş yerinizde çalışma talebinde bulunuyorum cix_cocuk_006@hotmail.com 0542-300-94-31 telefonum görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN SEDA.1989 DOĞUMLUYUM.ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM.ARAŞTIRMAYI VE DEĞİŞİK ŞEYLER ÖĞRENMEYİ ÇOK SEVERİM.2 TANE BİLGİSAYAR SERTİFİKAM VAR.İNGİLİZCE SERTİFİKASI DA ALMAK ÜZEREYİM.DİKSİYONUM GAYET DÜZGÜN.BANKADA ÇALIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM.YAZDIKLARIMI DEĞERLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM.SAYGILARIMI SUNARIM.TEL:05345927963

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN ANKARADAN AYŞEGÜL ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.HAYALİMDEKİ İŞ BANKACILIKTI.ÜNİVERSİTEYİ DE BUNUN ÜZERİNE OKUDUM . YANİ BANKACI OLMAYI DÜŞÜNEREK.BÖYLE BİR BANKADA ÇALIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM . BANKACILIK ÜZERİNE KARİYER KURMAK İSTİYORUM,BİLGİSAYAR BİLİYORUM , ONPARMAK KLAVYEM VAR,İNGİLİZCEYİ DE YENİ ÖĞRENMEYE BAŞLADIM.LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN.

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben serkan silah-lı güvenlik kartım var yasım 22 boy 1,89 kilo 85 askerden yenı geldim sizlerle calışmak istiyorum tşk 05316026103

    YanıtlaSil
  10. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. mrb.izmirden neslihan.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.1980 doğumluyum.bilgisayar sertifikam mevcut.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Hatice CANATAR
    İçel-Mersin 1985 doğumluyum. Mersin Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel Mersin Gözde Cerrahi Tıp Merkezinde 3 yıl muhasebe departmanında çalıştım ve bilgisayar sertifikasını bölge birinciliğiyle aldım.

    05366805056
    ozlenmektesin336@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Pınarbası mah. 588 sokak No:3 Tel: 0 543 944 02 65
    Nazilli/AYDIN

    GÖKHAN OLGUN

    Kişisel Bilgiler :Medeni durumu: BEKAR (nişanlı)
    Milliyet: TC
    Yaş: 24
    Doğum Yeri: Nazilli

    Mesleki Hedefi : Özel güvenlık alanında almış oldugum egıtımimde verdıgım iş
    yerim de hoş goru ve nezaketimle uygulayarak birimimin en üst
    sevıyesıne kadar yükselmek ve hizmet wermektir.

    Eğitimi :Nazilli Ticaret Meslek Lisesi-Büro yönetimi

    İlgi Alanları-Etkinlikler:Bilgisayar-Araştırma-Spor

    İş Deneyimi :Nazilli Adnan Menderes İ.Ö.O. (Staj)-- Altın Saray Otel Kuşadası

    Hobileri :Seyehat etmek, fotoğraf çekmek, müzik dinlemek, spor yapmak

    Bilgi Alınabilecek Kişi: Evren Güvenlik okulu Nazilli Tel:0 256 315 72 10

    Kısaca sahip oldugu
    nitelıkler :Sevecen, tatlı dilli, çevresıne ve arkadslarına saygılı, takım
    calısmasına yatkın

    Setifika Bilgileri :SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK
    NAZİLLİ EVREN ÖZEL GÜVENLİK KURSU-27.04.2008(120 saat)

    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ

    YanıtlaSil
  15. mrb ben halil ibrahim göçmez 24 yaşındayım 1.85 boyundayım lise mezunuyum samsunda ikametgah etmekteyim silahlı özel güvenlik belgem var tsk cep:0544 397 75 93

    YanıtlaSil
  16. ben ahmet izmirden 26 yaşındayım 1.82 boy 71 kg silahlı güvenlik kartım var 5 yıllık deneyim sahibiyim sizinle çalışmak istiyorum sayglılarımla 0536 286 37 34 0232 261 76 59

    YanıtlaSil
  17. adım zeliha yılmaz 14.02.1989 doğumluyum.BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE PROGRAMCILIĞI mezunuyum ve anadolu lisesi mezunuyum bu yüzden iyi derecede ingilizcem var.programlama dillerine ve veri tabanına hakimim.son derece presentabl ve bakımlı biriyim. size kesinlikle yararlı olacağıma inanıyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. zeliha_yilmaz89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben meral soydoğan akbank çağrı merkezinde çalışıyorum sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla
    gsm 0 544 923 0754
    email:meralsoydogan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. EMEL DURAN
    ARAPZADE MAH YILDIZ SİT. C:BLOK D:18 ORHANGAZİ /BURSA
    EV TEL:02245732768 CEP :05399770484
    KİŞİSEL BİLGİLER

    DOGUM YERİ TARİHİ:MARDİN ,19,09,1980
    MEDENİ DURUMU :BEKAR
    EHLİYET :VAR B- SINIFI


    EGİTİM BİLGİLERİ
    ORHANGAZİ ALİTEKİN İLKÖGRETİM OKULU
    ORHANGAZİ LİSESİ ORTAOKULU
    ORHANGAZİ END MESLEK LİSESİ TEKSTİL BÖLÜMÜ
    İZMİR EGE ÜNİVERSİTESİ EMEL AKIN .M.Y.O (TEKSTİL KALİTE KONT.)2003 MEZUNU


    İŞ DENEYİMLERİ
    İZMİR NOVA SAÇ PROTEZ MERKEZİ MEME VE SAÇ PROTEZİ SATIŞ TEMSİLCİSİ (ONKOLOJİ SERVİSLERİ ZİYARET)
    İZMİR ÜNİTEKS A.Ş PLANLAMA SORUMLUSU
    BURSA TURDAG TEKSTİL SATIŞ DESTEK ELEMANI

    KATILDIGI KURS VE SEMİNER

    EHLİYET KURSU BORNOVA VİZYON SÜRÜCÜ KURSU :3 AY
    BURSA ORHANGAZİ HALK EGİTİM MERKEZİ BİLG İŞLETMENLİGİ KURSU:4 AY SERTEFİKALI

    HOBİLERİ İLGİ ALANLARI

    KİTAP OKUMAK,AMATÖR FOTOGRAFÇILIK,GAZETE OKUMAK,SİNEMA MÜZİK,TAVLA

    YanıtlaSil
  20. CV

    CÜNEYT KARAMAN

    ADR: YAVUZ SELİM MAHALLESİ 0429 SOK.
    NO: 20 KOCAELİ / GEBZE
    TEL: 0 262 742 10 14
    0544 364 06 93
    kcuneyt933@mynet.com
    kcuneyt933@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER:
    BABA ADI : MEHMET
    DOĞUM YERİ : ORDU
    DOĞUM YILI : 25-12-1986
    MEDENİ HALI : EVLİ
    T.C. NO : 37550014690
    ASKERLİK : 18.02.2009’DA TAMAMLANDI

    EĞİTİM
    YÜKSEK ÖĞRENİM KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ GEBZE MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM ULUSLARASI TİCARET
    ALINAN MESLEKİ DERSLER İTHALAT MEVZUATI – İHRACAT MEVZUATI – DIŞ TİCARET –

    LİSE ÇAYIROVA TİCARET MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM MUHASEBE
    ALINAN MESLEKİ DERSLER MUHASEBE – BİLGİSAYAR – İHRACAT VE İTHALAT…

    İŞ DENEYİMİ 2009-HOROZ LOJİSTİK HALEN ÇALIŞMAKTAYIM
    POZİSYONU SEVKİYAT ELAMANI ( ATF BASIMI-TTİ VE BARKOT BASIMI)
    2005-–İLÇE TAŞIMACILIK (gönüllü deneyim amacıyla stajyer)
    2005 –TEKSTİL BANK ÜNV.STAJI ( 6 HAFTA)
    2002 -2003 FORD OTOSAN LİSE STA JI ( 9 AY )
    SÜRÜCÜ EHLİYETİ YOK

    ALINAN KURS VE EĞİTİMLER: BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ (KO-MEK)
    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KURSU (ORAY Ö.G.K.)

    HOBİLER SPOR (FUTBOL-YÜZME) – MÜZİK (KULAĞA HOŞ GELEN) –
    (ROMAN VE ŞİİR ) – OTOMOBİLLER – BİLGİSAYAR

    KULLANILAN OFİS EKİPMANLARI BİLGİSAYAR ( EXCEL – WORD – İNTERNET EXPLORER –
    VEGA – POWER POİNT –LOTUS (SEVKİYAT PROGRAMI)
    DAKTİLO (ÇOK İYİ)
    FOTOKOPİ- FAKS

    REFERANSLAR TAHSİN PARLAK :OPERASYON SORUMLUSU ( DHL)

    ERCAN ERTÜRK : SEVKİYAT AMİRİ ( HOROZ LOJİSTİK)
    0541 213 72 89
    HÜNER KULE : KOCAELİ ÜNV. GEBZE M.Y.O BLM. BŞKN.
    05324022191

    KİŞİSEL ÖZELLİKLER :Kendini devamlı geliştirmeye açık ve sistemli çalışan aktif , dinamik
    İnsanlar arası iyi iletişim - Takım çalışmasını benimseyen
    Değişen piyasayı araştırmacı kişiliğine, sahip olan biriyim .

    YanıtlaSil
  21. KİŞİSEL BİLGİLERİM
    ADI SOYADI : ALİ OKAN
    DOĞUM TARİHİ : 26/01/1989
    CİNSİYET : ERKEK
    MEDENİ DURUMU : BEKAR
    EHLİYET : B SINIFI
    ASKERLİK DURUMU : 2013 AĞUSTOSA KADAR TECİLLİ
    EĞİTİM DURUMU : ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM
    FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ (2010-...)
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
    ELEKTRONİK HABERLEŞME (2007-2009)
    BULUNDUĞU ŞEHİR : İZMİR/ÖDEMİŞ

    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    CEP TELEFONU : 541 42 42 830 - 506 703 12 75
    E-MAİL : aliokan21@hotmail.com

    EK BİLGİLER
    UYRUK : T.C
    SEYAHAT ENGELİ : YOK
    HOBİLER : FUTBOL OYNAMAK, MÜZİK DİNLEMEK,

    YanıtlaSil