13 Aralık 2009 Pazar

Denizbank 2010 yılında 50 yeni şube açıyor


DenizBank’ın 12’si yurtdışında olmak üzere 442 şubesi ve 8.600 çalışanı var. 2009 yılında 50 şube açmayı ve çalışan sayılarını 8.800 kişiye ulaştırmayı planladıklarını söyleyen DenizBank Yönetim Hizmetleri Grubu Genel Müdür Yardımcısı Tanju Kaya, yıl sonunda hedefledikleri sayıya ulaşacaklarını söylüyor. Bankanın 2010 hedefi ise 50 şube açıp çalışan sayısını 9.500’e çıkarmak. Kaya, "DenizBank olarak büyüme hedeflerimizi aynen koruduk, yıl içerisinde 30 yeni şubemiz faaliyete başladı, 20 şubemizi de yıl sonuna kadar faaliyete başlatacağız. 2010 yılı için de büyüme hedeflerimiz aynı iddiasını koruyacak" diyor.
Denizbank online iş başvurusu buradan yapılır
İşe alım süreci - Genel yetenek sınavı, kişilik envanteri ve yetkinlik bazlı mülakat süreçleri sonrasında pozisyonlara bağlı olarak lise mezunu ya da üniversite mezunu adaylardan toplu alımlar yapılıyor. Kaya, "Bu süreçte Tarım Bankacılığı gibi özellikli pozisyonlarımız için akademik
bilgiye de önem verdiğimizden, bu pozisyondaki tüm çalışanlarımızın Ziraat Fakültesi mezunu olması sektörde bizi farklılaştırmıştır" diyor. Bankada yeni göreve başlayan tüm çalışanlara öncelikle e-learning yoluyla oryantasyon eğitimi veriliyor.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

25 yorum:

  1. selam ben azat dinç istanbulda ikamet etmekteyim lise mezunuyum anadolu ünüversitesi açık ögretim fakültesi iktisat bolümü 1. sınıf ögrencisiyim sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım
    tel:05366104521
    e mail:Dinc_azat47@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    lise mezunuyum.sizinle çalışmak isterim .şuan bir eğitim kurumunun muhasebesine bakıyorum.
    tel:0545 785 15 32
    e mail: fcolak78@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ben şenol samsun dogumluyum özel gtüvenlik sertıfıkam var 4 yıllık tecrubem bulunuyor silahlı sertıfıka sızınle calısmaktaan onur duyarım

    YanıtlaSil
  4. merhaba adım ünsal soydan ticaret meslek lisesi bilgisayarlı muhasebe mezunuyum ticaretle uğraştım bilgim var bankanızın çalışanı olmak istiyorum bilecik bozüyük eskişehir ilginiz için teşekkür ederim olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum unsalsoydan_11@hotmail.com gsm:05344236325

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben gökhan aşık istanbulda ikamet etmekteyim ticaret meslek lisesi muhasebe bölümünden mezunum 23 yaşındayım sizlerle çalışmaktan mutluluk duyarım ilgilenirseniz sevinirim
    tel:05419762249

    YanıtlaSil
  6. Adı Soyadı :Rabia ÖZŞAHİN
    Doğum Tarihi:20/09/1984
    İkametgahı :SAMSUN/ÇARŞAMBA
    Okul :Selçuk Üniversitesi
    Bölüm :Bankacılık
    TEL :05468198185
    Email :
    melisa_85_melisa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. mrb ben özel güvenlik işi arıyorum silahlı ilginiz için tşkler

    YanıtlaSil
  8. mrb ben recai kayseride ikametgah etmekteyim 5 yıllık güvenlik deneyimim var koç bank ykb referanslarım ve çelışmışlığım var silahlı kimlik kartım atış belgem üstün hizmet ve takdirnamem var şube yada para naklinde çalıştım çalışabilirim mail,recai500@hotmail.com tşklr

    YanıtlaSil
  9. mrb ben saim pürsal silahlı güvenlik kimlik kartım var yurt dışında askerlik hizmetini tamamladım güvenlik alanında başarıyla görev yaparım tel 05393445086 tşklr

    YanıtlaSil
  10. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. mrb.izmirden neslihan.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.1980 doğumluyum.bilgisayar sertifikam mevcut.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Mrb ben İzmirden Hasan lise mezunuyum aöf muhasebe bölümünde okuyorum 1986 doğumluyum, 4 yıllık muhasebe bürosu deneyimim olmuştur ve bilgisayar kullanmayı iyi derecede biliyorum Güvenlik kimik kartım mevcuttur,askerliğimi tamamladım.. Sizinle çalışmakdan memnuniyet duyarım...

    mail adresim : dream_ache@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. ben murat KUZEY Erzurum da ikamet ediyorum 1984 doğumlu meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum
    bilgisayar sertifikası ve güvenlik kimliğim var askerliğimi tamamladım
    sizin ile çalışmaktanmutluluk duyarım saygılarımla.
    mail adresim:mkuzey25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. slm ben Murat KUZEY Erzurum da ikamet ediyorum 1984 doğum luyum meslek lisesi mezunuyum bilgisayar bölümü bilgisayar sertifikam ve güvenlik kimlik kartına sahibim askerliğimi tamamladım.
    tlf:05446396278
    mail adresim:mkuzey25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. mrb 1987 ankara dogumluyum halen ankarada oturuyorum silahlı özel güvenlik kimlik kartım var boy-1.75 kilo-60 iş arıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Pınarbası mah. 588 sokak No:3 Tel: 0 543 944 02 65
    Nazilli/AYDIN

    GÖKHAN OLGUN

    Kişisel Bilgiler :Medeni durumu: BEKAR (nişanlı)
    Milliyet: TC
    Yaş: 24
    Doğum Yeri: Nazilli

    Mesleki Hedefi : Özel güvenlık alanında almış oldugum egıtımimde verdıgım iş
    yerim de hoş goru ve nezaketimle uygulayarak birimimin en üst
    sevıyesıne kadar yükselmek ve hizmet wermektir.

    Eğitimi :Nazilli Ticaret Meslek Lisesi-Büro yönetimi

    İlgi Alanları-Etkinlikler:Bilgisayar-Araştırma-Spor

    İş Deneyimi :Nazilli Adnan Menderes İ.Ö.O. (Staj)-- Altın Saray Otel Kuşadası

    Hobileri :Seyehat etmek, fotoğraf çekmek, müzik dinlemek, spor yapmak

    Bilgi Alınabilecek Kişi: Evren Güvenlik okulu Nazilli Tel:0 256 315 72 10

    Kısaca sahip oldugu
    nitelıkler :Sevecen, tatlı dilli, çevresıne ve arkadslarına saygılı, takım
    calısmasına yatkın

    Setifika Bilgileri :SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK
    NAZİLLİ EVREN ÖZEL GÜVENLİK KURSU-27.04.2008(120 saat)

    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ

    YanıtlaSil
  17. SLM BEN İZMİRDEN YAZIYORUM.2009UN KASIM AYINDA YAPILAN DENİZBANK SINAVINI KAZANDIM FAKAT HALA GERİ DÖNÜŞ YAPILMADI.BEN ATATÜRK ÜNİVERSTESİ İKTİSAT MEZUNUYUM.İLGİLİLERE DUYURULUR.ZATEN BİLGİLERİM DENİZBANK BÜNYESİNDE MEVCUTTUR TEŞEKKÜRLER.SEDA AD

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben zehra ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum.daha önce kayseri işbankası eskisanayi şb.de staj yaptım.cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ben Seher Acar. U.Ü.Sağlık Hizmetleri M.Y.O. mezunuyum. 4.5 yıllık iş tecrüben var.
    alper.acar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. meraba ben izmirden erdem kürekci silahlı guv gör banka ve subenızde gorev yapabılırım te 05398426973

    YanıtlaSil
  21. merhaba be canan altındiş 1989 doğumluyum. dokuzeylül üniversitesi çocuk gelişimi mezunuyum.azimli disiplinli bir şekilde sizinle çalışmak isterim ilgilerinize teşekkürler.ecraknann__200107@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. öner acar 08 09 1986 dogumlugum kartal ıst ıkamet etmekteyım her turlu işte yararlanabılrsınz benden 05363579764 tesekurler sımdıden evlenmek uzereyım acıl ıse ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
  23. adım zeliha yılmaz 14.02.1989 doğumluyum.BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE PROGRAMCILIĞI mezunuyum ve anadolu lisesi mezunuyum bu yüzden iyi derecede ingilizcem var.programlama dillerine ve veri tabanına hakimim.son derece presentabl ve bakımlı biriyim. size kesinlikle yararlı olacağıma inanıyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. zeliha_yilmaz89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. CV

    CÜNEYT KARAMAN

    ADR: YAVUZ SELİM MAHALLESİ 0429 SOK.
    NO: 20 KOCAELİ / GEBZE
    TEL: 0 262 742 10 14
    0544 364 06 93
    kcuneyt933@mynet.com
    kcuneyt933@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER:
    BABA ADI : MEHMET
    DOĞUM YERİ : ORDU
    DOĞUM YILI : 25-12-1986
    MEDENİ HALI : EVLİ
    T.C. NO : 37550014690
    ASKERLİK : 18.02.2009’DA TAMAMLANDI

    EĞİTİM
    YÜKSEK ÖĞRENİM KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ GEBZE MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM ULUSLARASI TİCARET
    ALINAN MESLEKİ DERSLER İTHALAT MEVZUATI – İHRACAT MEVZUATI – DIŞ TİCARET –

    LİSE ÇAYIROVA TİCARET MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM MUHASEBE
    ALINAN MESLEKİ DERSLER MUHASEBE – BİLGİSAYAR – İHRACAT VE İTHALAT…

    İŞ DENEYİMİ 2009-HOROZ LOJİSTİK HALEN ÇALIŞMAKTAYIM
    POZİSYONU SEVKİYAT ELAMANI ( ATF BASIMI-TTİ VE BARKOT BASIMI)
    2005-–İLÇE TAŞIMACILIK (gönüllü deneyim amacıyla stajyer)
    2005 –TEKSTİL BANK ÜNV.STAJI ( 6 HAFTA)
    2002 -2003 FORD OTOSAN LİSE STA JI ( 9 AY )
    SÜRÜCÜ EHLİYETİ YOK

    ALINAN KURS VE EĞİTİMLER: BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ (KO-MEK)
    SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KURSU (ORAY Ö.G.K.)

    HOBİLER SPOR (FUTBOL-YÜZME) – MÜZİK (KULAĞA HOŞ GELEN) –
    (ROMAN VE ŞİİR ) – OTOMOBİLLER – BİLGİSAYAR

    KULLANILAN OFİS EKİPMANLARI BİLGİSAYAR ( EXCEL – WORD – İNTERNET EXPLORER –
    VEGA – POWER POİNT –LOTUS (SEVKİYAT PROGRAMI)
    DAKTİLO (ÇOK İYİ)
    FOTOKOPİ- FAKS

    REFERANSLAR TAHSİN PARLAK :OPERASYON SORUMLUSU ( DHL)

    ERCAN ERTÜRK : SEVKİYAT AMİRİ ( HOROZ LOJİSTİK)
    0541 213 72 89
    HÜNER KULE : KOCAELİ ÜNV. GEBZE M.Y.O BLM. BŞKN.
    05324022191

    KİŞİSEL ÖZELLİKLER :Kendini devamlı geliştirmeye açık ve sistemli çalışan aktif , dinamik
    İnsanlar arası iyi iletişim - Takım çalışmasını benimseyen
    Değişen piyasayı araştırmacı kişiliğine, sahip olan biriyim .

    YanıtlaSil
  25. KİŞİSEL BİLGİLERİM
    Adı Soyadı: fatma çam
    Doğum Tarihi: 02.01.1975
    Cinsiyet: bayan
    Medeni Durum: Bekar
    B Sınıfı Ehliyet yok
    gittiğim kurslar:bilgisayar işletmenlik(word excell powerpont internet)bilgisayarlı önmuhasebe(netsis entgre eta)insan kaynakları
    Eğitim Durumu: açıköğretim anadolu üniversitesi iki yıllık sosyal bilimler

    Şu an açıköğretim üniversitesi İşletme Bölümünde üçüncü sınıf Eğitimine Devam Etmekteyim.
    Bulunduğum Şehir: İstanbul
    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Cep Telefonu 05069201675
    E-mail :fatmacam12@hotmail.com
    YABANCI DİLLER
    Okuma Yazma Anlama
    İngilizce(English): Çok az Çok az
    Fransızca(French): orta orta orta
    EK BİLGİLER
    Uyruk : T.C.
    Sigara Kullanımı : Hayır
    Seyahat Engeli : Yok
    Hobiler Kitap okumak,Müzik dinlemek
    Şirketiniz bünyesinde sağlam adımlarla ilerleyerek güvenimi, aklımı, bilgimi hırsımı, güler yüzümü ve özgüvenimi harmanlayarak kariyerimin en üst seviyesinde başarılara imza atmak istiyorum. Ufku geniş, kıvrak, zekalı, stres altında çalışabilen, insan psikolojisini bilen, empati kuran, beden dilini iyi kullanan, yaratıcı, dinamik, ekip çalışmasına yatkın, müşteri ilişkileri kuvvetli bir yapıya sahibim.Sizin şirket bünyenizde uzun süre çalışmak ve kariyer yapmak istiyorum. Bana bu şansı vermenizi önemle rica ediyorum. Teşekkür ederim.

    16 Nisan 2010 14:03

    YanıtlaSil