10 Ocak 2010 Pazar

Gümrük müdürlüğü 5 bin kişi alacak

Gümrükler Muhafaza Genel Müdürlüğü'ne, kaçakçılıkla daha etkin mücadele için iletişimi tespit etme, dinleme ve bunları kayıt etme yetkisi geliyor.
Taslak ile gümrük idaresinde kurumsallaşmak, etkililik, verimlilik ve işlemlerin hızlandırılması hedefleniyor. Buna göre, gümrük muhafaza başmüdürlüklerinin sayısı 18'den 14'e indirilecek ve bunlar bölge müdürlüğü şeklinde yeniden düzenlenecek. Taslakta gümrük teşkilatına 5 bin personel alınması öngörülüyor. Kaçakçılıkla mücadelede daha etkin olunabilmesi amacıyla Gümrükler Muhafaza Genel Müdürlüğü'ne Ceza Muhakemesi Kanunu'na göre iletişimi tespit etme, dinleme ve bunları kayıt etme yetkisi öngörülüyor. Gümrük Muhafaza ekipleri, teknik araçlarla izleme yapabilecek ve gerektiğinde yetkili
kurumlarla bu konuda işbirliğine gidebilecek. Gümrük Muhafaza teşkilatında görevli adli kolluk personeli, göçmen kaçakçılığı ve insan ticareti, uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti, parada sahtecilik, rüşvet, silah kaçakçılığı, zimmet suçu, Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu'nda tanımlanan ve hapis cezası gerektiren suçlar ile Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu'nda tanımlanan suçlara ilişkin dinleme yapabilecek.


Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

8 yorum:

  1. izmirden neslihan ben.1980 doğumluyum.lise mezunuyum.aöf halkla ilişkilere devam ediyorum.bilgisayar sertifikasına sahibim.nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben CANER ATACAN ankarada yaşıyorum...kozmetik,satış pazarlama ve güvenlik sektörlerinde tecrübem var..ayrıca silahlı sertifikamda var.evliyim bir çocuğum var 30 yaşındayım.boy 1.80 kilom 75 sizlerle çalışmaktan büyük mutluluk duyarım...telefon: 0545 302 43 10 mail:caneratacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. meraba adım ismail silahlı güvenlik kimlik kartım var askrliğimi yüksek ovada komando olarak yaptım .com 23 yaşındayim tel 0543 674 60 87 msn binicifb06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. mrb adım önder KOÇAK silahlı güvenlik kimlik kartına sahibim E sınıfı ehliyetim var ankarada oturuyorum ve işsizim uygun görürseniz sizinle çalışmak istiyorum tel 0539.723.44.83 0537.260.65.58 tşk ederim

    YanıtlaSil
  5. Engin AKTEPE
    02822430283
    05549187397
    Altınova/Tekirdağ
    Ticaret Meslek Lisesi Mezunuyum
    daha önce otelde çalıştım resepsiyon gorevlısı olarak ön muhasebe bılgım var firmanızda uygun pozisyonda bana şans verirseniz sevinirim ..

    YanıtlaSil
  6. slm
    İçel Mersin'den Hatice CANATAR. Mersin Üniversitesi İşletme Fahültesi Mezunuyum. Özel Mersin Gözde Cerrahi Tıp Merkezi'nde 3 yıl çalıştım. Bilgisayar kursu sınavıni en yüksek puanı alarak bölge birincisi sertifikası aldım.
    536.6805056
    ozlenmektesin336@hotmail.com
    İşsizlere iş imkanı sağlayabilme çabası verdiğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. KİŞİSEL BİLGİLERİM:

    ADI:Engin

    Soyadı:Esmer

    Dogum yeri:Bakırköy

    Dogum tarihi:10,02,1983

    Medeni hali:Bekar

    Askerlik durumu:Muaf

    Uyrugum:türkiye cumhuriyetim

    Ehliyet:yok

    Çalıştıgım yerler :aşkın grup Otel Tüketim Ürünleri a.ş

    Mail:eslong83@hotmail.com

    İletişim:05464178565

    Adresim:cumhuriyet mah.inönü cad. no:73 tepeüstü-küçükçekmece-istanbul



    ÖZ GECMİSİM:

    1999DA liseden ayrıldım elekırıkcıde bır sure calıstım daha sonra rahatsılaztım hıdrosefalı sant amelıyatı gecırlım .

    2003te askın grupta işe basladım.önce imaltta clıstım ordan depoya gectım 02.11.2009 da maddı durumlardan dolayı ayrılmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil
  8. ADIM:İLKER
    SOYADIM:ATEŞ
    ÖGRENİM DURUMUM:MESLEK LİSESİ
    MESLEK:SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİĞİM
    YAŞ:24
    BOY:1.85
    KİLO:75
    B SINIFI EHLİYETİM VAR
    ASKERLİĞİMİ KOMANDO OLARAK YAPTIM.İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM.ANODOLU YAKASINDAYIM.BANA UYUCAK HER TÜRLÜ İŞ BAKIMINDAN BENLE İRTİBATA GECERSENİZ SEVİNİRİM.BİLGİSAYAR SİSTEMLERİNDEN ANLIYORUM.İŞ TECRÜBEM VAR ÇEŞİTLİ FİRMALARDA VE ÖZEL GÜVENLİK ŞİRKETLERİNDEÇALIŞTIM.TEŞEKKÜR EDERİM

    KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM
    * MÜŞTERİ ODAKLI BAKIŞ AÇISINA SAHİBİM,
    * SORUMLULUK BİLİNCİ YÜKSEK BİRİYİM,
    * SONUÇ ODAKLI ÇALIŞAN BİRİYİM,
    * YENİLİKLERE ve GELİŞİME AÇIK BİRİYİM,
    * KOLAY KAVRAMA ve ÖĞRENME YETENEĞİNE SAHİBİM,
    * EKİP ÇALIŞMASI RUHU OLAN BİRİYİM,
    * BAŞINDA OLDUĞUM İŞİ VAKTİNDE YERİNE GETİRİRİM,
    * DİSİPLİNLİ ÇALIŞMAYI SEVERİM,
    * İKNA KABİLİYETİM YÜKSEKTİR,
    * İNSAN İLİŞKİLERİM KUVVETLİDİR,
    * ÇABUK İETİŞİM KURARIM,
    * HERHANGİ BİR GERGİNLİK DURUMUNDA ORTA YOLU BULURUM,
    * HER GİRDİĞİM ORTAMA UYUM SAĞLARIM,
    * HERTÜRLÜ İŞ POTANSİYELİNE AYAK UYDURURUM.
    ilker_85_89@hotmail.com

    YanıtlaSil