13 Şubat 2010 Cumartesi

Eczane kalfalığı kursu büyük ilgi görüyor

İzmir'in Karabağlar ilçesinde Eczacı Odası ve Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü işbirliğiyle belediyenin düzenlediği Eczacı Yardımcı Personeli Yetiştirme Kursu'na gençler büyük ilgi gösterdi.

Yoğun talep sebebiyle sabah ve akşam olmak iki grupta verilecek eğitimler, 22 Şubat Pazartesi günü başlayacak. Sektöre kalifiye eleman yetiştirilmesini hedefleyen proje, Türkiye'de ilk olma özelliği taşıyor.

Kursa ilçenin yanısıra İzmir genelinden 300'ün üzerinde gencin başvurduğunu belirten Karabağlar Belediye Başkan Sıtkı Kürüm, yoğun ilgi sebebiyle eğitim programını iki grupla başlatma kararı aldıklarını söyledi. Toplam 2,5 ay kursta 256 saat mesleki eğitim görecek kursiyerlere, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika verileceğine dikkat çeken Kürüm, önümüzdeki günlerde yeni gruplar oluşturarak programı 17 Haziran'a kadar uzatmayı planladıklarını anlattı.

Kursu tamamlayan gençlerin "çırak" unvanı kazanacağını belirten Başkan Kürüm, "Projemizde 16 ile 19 yaş arasındaki işsiz gençler tercih edildi. En az ilkokul mezunu olması istenen başvuru sahipleri için kurslar, Aydın Mahallesi Sosyal İşler Birimi Eğitim Salonu'nda yapılacak. Sosyal belediyeciliğin en temel görevlerinden biri de vatandaşın sağlıklı ve huzur dolu bir ortamda yaşamasına zemin hazırlamaktır." dedi.

Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder