15 Mart 2010 Pazartesi

12 adet hizmetli alınacak

Aliağa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 12 hizmetli personel alımına gidiyor . Aliağa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada Milli Eğitim Bakanlığı ile İŞKUR arasında yapılan protokol gereği İlçede bulunan ve Müdürlüğe bağlı olan okullar ve kurumlarda çalıştırılmak üzere 12 hizmetli personeli işe alacağı belirtildi.
1 Nisan-15 haziran 2010 tarihleri arasında 2 ,5 ay çalışacak geçici, işçilerin asgari ücret alacağı kaydedildi.

Başvurular 15-19 Mart tarihleri ararsında
Başvurular bizzat ilgili kişi tarafından istenen belgelerle birlikte, Aliağa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 15 Mart 2010- 19 Mart 2010 Cuma günü saat 17.00'ye kadar yapılması istenirken belirtilen gün ve saatten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyeceği açıklandı.İşe alınacakların şartları uyması ve 12 kişiden fazla olması durumunda ise işe giriş kura ile olacak. Kura çekimi
ise 23 Mart 2010 Salı günü saat 09.00'da Tüpraş Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü çok amaçlı salonunda Aliağa 1. Noteri huzurunda ve İŞKUR temsilcisinin katılımı ile çekiliş yapılacağı belirtildi.
İşe girmek isteyenlerle ilgili aranan şartlar şu şekilde;
1-Özürlü ve eski hükümlü olmamak.
2-Sabıka kaydı bulunmamak.
3-İŞKUR'a kayıtlı olmak (işsiz olup İŞKUR'a kayıtlı olmayanlar kendi imkânları ile internet üzerinden www.iskur.gov.tr adresinden İŞKUR kayıtlarını yapabilirler.)
4-Başvuru tarihi itibari ile 18 yaşını doldurmuş olmak.(15 Mart 2010 tarihi itibari ile 18 yaşını doldurmuş,19 yaşından gün almış olmak)
5- Sosyal Güvenlik Kurumu'na bağlı herhangi bir işte çalışmıyor olmak
6- Son 24 ay içinde İŞKUR'un açmış olduğu, kurs, staj programlarından, 6 aydan fazla yararlanmamış olmak.
7- Emekli malul, dul, yetim aylığı almamak.
8- Kamudan herhangi bir ad altında maaş vb. gelirlerin olmaması
İş başvurusunda bulunmak isteyenler başvuru dilekçesi (Aliağa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü"nden temin edebilirler), Nüfus Cüzdan Fotokopisi, En az İlkokul ya da İlköğretim diploması fotokopisi, Cumhuriyet Savcılığı"ndan alınacak sabıka kaydı, Tek hekimden alınacak sağlık raporu ve İŞKUR işsizlik başvurusu internet çıktısı ile birlikte 15 Mart 2010 Pazartesi ile 19 Mart 2010 Cuma günü saat 17:00" a kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü"ne bizzat başvuracak. Belirtilen gün ve saat haricinde yapılacak olan başvurular kabul edilmeyeceği bildirildi.


Bu ilan iş verenler sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder