27 Mart 2010 Cumartesi

Yeni çağrı merkezi elemanı alınacak

Alianz sigorta Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Çalışma şekli: Tam zamanlı
Sektör: Sigortacılık
Çalışma alanı: Müşteri İlişkileri-Crm
Yer: Türkiye İstanbul
İlan tarih aralığı: 26 Mart 2010 - 25 Mayıs 2010

İş tanımı

Çağrı merkezimize haftada 5 gün, günde 8,5 saatlik çalışma düzeninde görev yapacak "Çağrı Merkezi Yetkilisi" aramaktayız

Aranan nitelikler

  • Tercihen üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden mezun ya da meslek yüksek okulu mezunu,
  • Çağrı merkezi operasyonunda tecrübe sahibi,
  • Vardiyalı düzende çalışmaya engeli olmayan,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Sosyal, dinamik, ikna yeteneği kuvvetli,
  • Çağdaş profesyonellik bilincine sahip,
  • Askerliğini yapmış (erkek adaylar için), olmaları gerekmektedir.
İş başvurusu için kariyer ücretsiz üyelikten sonra şirket ilanlarından yapabilirsiniz.


1 yorum:

  1. merhaba ben latife 1990 konya doğumluyum. konyada yasıyorum. mehmet akif ersoy önlisans işletme mezunuyum sizinle calısmak ıstıyorum bana bı bılgı verrsenz sevınırım ıyı gnler. latife_afyon@hotmail.com 05385073712

    YanıtlaSil