Alianz sigorta Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Çalışma şekli: | Tam zamanlı |
Sektör: | Sigortacılık |
Çalışma alanı: | Müşteri İlişkileri-Crm |
Yer: | Türkiye İstanbul |
İlan tarih aralığı: | 26 Mart 2010 - 25 Mayıs 2010 |
İş tanımı
Çağrı merkezimize haftada 5 gün, günde 8,5 saatlik çalışma düzeninde görev yapacak
"Çağrı Merkezi Yetkilisi" aramaktayız
Aranan nitelikler
- Tercihen üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden mezun ya da meslek yüksek okulu mezunu,
- Çağrı merkezi operasyonunda tecrübe sahibi,
- Vardiyalı düzende çalışmaya engeli olmayan,
- İnsan ilişkilerinde başarılı,
- Sosyal, dinamik, ikna yeteneği kuvvetli,
- Çağdaş profesyonellik bilincine sahip,
- Askerliğini yapmış (erkek adaylar için), olmaları gerekmektedir.
İş başvurusu için kariyer ücretsiz üyelikten sonra şirket ilanlarından yapabilirsiniz.
merhaba ben latife 1990 konya doğumluyum. konyada yasıyorum. mehmet akif ersoy önlisans işletme mezunuyum sizinle calısmak ıstıyorum bana bı bılgı verrsenz sevınırım ıyı gnler. latife_afyon@hotmail.com 05385073712
YanıtlaSil